Oct 31, 2011

~ woiiiiii!!!!!!!!!!!!ape ni?????

klik untuk membesarkan ini gambar
terkejut bila pagi ni cheqna sesaje nak buka nuffnang ni..almaklumlah..lama tak mengupdate kan...hamik ko...kesian wani...cheqna tak tahu la wani mana ni...sama ada wani opis cheqna or wani setiu...
tunjuk kat wani opis cheqna...wani kata..dia tak buat semua tu...hahahahaha....ngok ngek la wani ni...ya Allah sape la yang mencari yang bukan2 kat blog cheqna ni woi!!!!!!!!!!!!!!!
bawak2 la bertaubat...ni bukan blog tak senonoh hokeh...=)

11 comments:

  1. Anak kakak yg kecik nama dia wani, cheqna. Sabarlah dik pagi lagi nie jangan marah-marah. hihi...

    ReplyDelete
  2. Ya Allah.. terkejut boboi.. nk suka kuat2 wase.. mcm2 leni..

    ReplyDelete
  3. hahaha...fengsaannn......tak pasal-pasal wani jadi mangsa .....huhu

    ReplyDelete
  4. ish..pelik2 betul lah diaorg ni.sape lah yg search tu yer

    ReplyDelete
  5. alahai, macam2 budak2 sekarang ni cari kat internet ni ya cheqna.

    Tapi tulah musykil, mcm mana boleh pegi ke blog cheqna pulak...:D

    ReplyDelete
  6. tanjat boboi.... haahhhhhh semputtttt.... huhuhu...

    ReplyDelete
  7. Apa la yang dorang carikan tue , benda macam tu suka sangat nak search tp kalau ilmu agama x nak pulak search..

    ReplyDelete
  8. SALAM,
    TAK KISAHLAH APA PERSEPSI ORANG TERHADAP KITA ! YANG PENTING , KITA IKHLAS DAN TIDAK MELANGGARI LARANGAN AGAMA KITA. INSYAALLAH, DENGAN ITU, KITA SELAMAT

    ReplyDelete
  9. auwww..!!!!

    tak sanggup nak tengok... kakaka

    ReplyDelete
  10. huhu pepagi dah ada keyword macam tu kan... iskiskisk wani mane la tu yerk..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~