Oct 20, 2011

~ protokol sangat yer..~

assalamualaikum..
ingat lagi masa hadiri kursus etika dan protokol...
ada satu part tu penceramah tu ajar cara nak masuk kereta dengan penuh etika dan protokol...
ok caranya...untuk masuk dalam kereta..masukkan punggung/bontot kita dulu..then baru masukkan kaki...
cheqna pun berkata...kalau masuk macam gitu...cuba bayangkan kalau keluar dari kereta..kita kuarkan bontot tu dulu...
dibantainya gelak penceramah tu sambil berkata..."awak try dulu"
muahahahaha
tak koser...
nak sangat beretika dan protokol kan...kalau betul cheqna buat cam gitu..bukan protokol doh namanya tapi prostokol...=) bayangkan cheqna yang gebu ni jatuh akibat buat macam tu..ouh nooo
peace..
n3 last sebelum ada even kul 2pm nanti..hari ni balik 330 ye =) 

15 comments:

  1. tak pernah try masuk kereta macam tu. Saya nak try kejap lagi! haha

    ReplyDelete
  2. hahahaha..gelak kty..byk benor protokol..sampai nak masuk kete pun kena protokol ye ekekekekke

    ReplyDelete
  3. btol tu cheqna, ikut protokol masuk kereta je, keluar kereta, hilang protokol, heeee...same je kan....ce bayangkan kuar punggung dulu, camno tu, hehehehee...

    ReplyDelete
  4. hahahah seriusss kelakarrrr
    geli ateee muahaaaa ;p

    ReplyDelete
  5. klu mcm tu le kita keluar kete.. gedebukkk le kita kat luar kete tu cheqna... kihkih...
    masuk kete kena kaki yg masuk dulu... hehe... kira keluar mesti kaki dulu jugakkk... baru betul kan??....

    ReplyDelete
  6. la..ada gak etikanya..
    adoii....nak gelak baca bab kuar kete tu..ahhaha

    ReplyDelete
  7. kadang2 buat jugak cara tu bila nak masuk kereta... tapi seriously... tak penah plak keluar kereta cara gitu ye...

    harus agaknya - berdebab bak nangka busuk jatuh ke tanah!
    wakakakakak

    ReplyDelete
  8. adeh x leh bayangkan kalau kuar bontot dulu.. mesti cam nangka busuk jadinya.. haha..

    ReplyDelete
  9. mmg penah dgr tpi rasa lagi tak sopan je...

    haahhah

    ReplyDelete
  10. protokol kekadang sebenarnya amat2 menyusahkan....

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~