Oct 24, 2011

~ padat...penat...sibuk...itulah cheqna..~

assalamualaikum
sangat sibuk....sabtu ada sambutan hari kanak2 peringkat JKMN Terengganu 2011..sampai kul 2pm..terus lepak ngan incik tunang....membincangkan apa yang patut dibincangkan...balik sampai u mah kul 5pm...buat pape yang patut...malam layan bola Terengganu vs Selangor...sib baik menang
Ahad..masuk opis...ke Kuala Terengganu untuk mencari barangan bagi Program hari Selasa...kuar dari opis kul 10am...sampai opis balik kul 4pm...fengsan...
Isnin...pagi kul 9am meeting sehingga kul 12pm...*fengsan kuasa dua* terus ke Marang sebab melawat staff opis yang kehilangan ayahandanya..alfatihah...sampai opis balik kul 330pm...solat...terus packing barang untuk Program Sambutan Hari Warga Emas Peringkat Daerah 2011..layankan gambar..
faridah...cheqna...n Cjay...sedang memulakan acara mempacking...ape???ingat cheqna tak leh wat keje2 cam gini ke????walaupun cheqna officer..tak salah pun..ke jatuh maruah kalau cheqna turut serta????
gambar harus ada...bukti kami bekerja...muahahahaha *gelak keji*
ini bukan purak2 ok...ini betul2...=)
see..betapa seriusnya cheqna.....lalalalalala
kami yang bersemangat.....sekejap je buat semua ni pabila semuanya berganding bahu....apa yang penting...korang sambungle sendiri.....=)
akhirnya....siap jugak.....masa ni dah kul 5.24pm dah...tapi tak kisah..sambil bungkus2 ni sambil bergurau senda..tak sedar dah siap...seronok bila buat kerja bersama2 ni...hubungan sesama kami pun makin rapat...nampak tak tukang tilik kat belakang tu????hehehehehe....
25 Oktober 2011..cheqna tak akan dapat melawat anda le...sebab cheqna terlibat program bersama warga emas ni..mungkin petang kot cheqna akan melawat...insyaallah..maaf le...bila always busy...terpaksa la slowkan aktiviti berblogging ni...=)

10 comments:

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~