Oct 6, 2011

~ mode: koya2 ~

suka dengo instrumen ni...
koya je.....
err..tau ke koya tu apa????like khayal...r...
sorry tak leh nak wat n3 panjang2 sebab malam tadi diserang vertigo..skang ok sket =)

24 comments:

  1. first time dgr perkataan 'koya' tu
    hehehe
    thanks dpt satu ilmu hari ni...

    ReplyDelete
  2. baru pertama kali akak dengar perkataan koya ni je cheqna...:)

    ReplyDelete
  3. Camne ley kena tu? Ada muntah2 x/

    Ceh., mcm doktor lak.

    ReplyDelete
  4. MLD
    hahahaha..
    sama2..
    dapat gak satu ayat ganu yer..

    ReplyDelete
  5. yus
    nampaknya cheqna kena bukak satu kelas bahasa ganu ni
    hehehehe

    ReplyDelete
  6. maya mayana
    jerawat akan menyerang pada
    tarikh2 tertentu tiap2 bulan =)

    ReplyDelete
  7. fara
    memang dari umur 20 kot dah ada penyakit ni
    malam tadi tak muntah
    lepas solat isyak cheqna terus tidur

    ReplyDelete
  8. wida
    duk ganu kalu tak faham memang sia2 la kan =)

    ReplyDelete
  9. miloais
    koya tu sama dengan or sama erti ngan berkhayal...=)

    ReplyDelete
  10. happyirfa
    KALU KALU ni memang tak leh pakai r...
    hehehehehe

    ReplyDelete
  11. xboleh play...pc ni kan mogok muvie...huhu

    ReplyDelete
  12. pernah dengar koya...tapi tak tau maksud sebenarnya apa ...huhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~