Oct 31, 2011

~ dah macam blog hape2 ntah..~

as usual..klik untuk membesarkan gambar ni
sabo jela...korang nak cari amende ni weh??blog cheqna bukan blog bukan2 ye....harap maklum...=)
alahai...pening mak jema... 

26 comments:

  1. ahahahhahaaa akak bukan sengeh lagi dah.. tergelak sorang2 ni! kesian ko dik.. sa-bo-je-lah!

    ReplyDelete
  2. huahuahua ;p memang ari ni mcm2 hal kan kan...
    kpd cheqna sila bersabo yee..:)

    ReplyDelete
  3. penah gak bca bloger lain komplen, tpi mcm org kata...dah nasib kita pakai servis free kan...

    mcm2 hal leh jadi...huhu

    ReplyDelete
  4. alahai cian cheqna.. sabor yer.. kalau tau sape punya angkara leh gok sekeh laju2 nih.. huhu..

    ReplyDelete
  5. ashie023
    dok au gok heh....
    beci la...tobak pom

    ReplyDelete
  6. hahaha...kalau bukak nuff aku lagi la...mcm2 dorang carik...ada tu sibuk nak carik tetek ogy...adoi la..

    ReplyDelete
  7. ct rahani
    bukan sekeh doh..khepok anggor bekok gitu hahaha

    ReplyDelete
  8. erm... cheqna ada buat n3 mcm tu ker?.. huhu

    ReplyDelete
  9. alamak cheqna jgn kecik ati ye.. akak gelakkan diorg punye la rabun.. blog punye la innesen dicarinye mende2 gitu pulak.. ish3..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~