Oct 20, 2011

~ bertemu pasangannya berpisah....=) ~

assalamualaikum
petang semalam area kul 4pm...ada sedikit farewell kat opis cheqna..sempena meraikan student KIST yang praktikal menamatkan praktikalnya disini...ekceli Husna ( student praktikal) dah 8 minggu praktikal disini dibawah seliaan cheqna...sebab Husna belajar diploma psikologi kat KIST Kuala Berang...jadinya kami adalah wat makan sket2....menu??just bihun goreng...puding laici kot bebudak ni buat...keropok goreng teh o dan teh susu..ringkas je..
Kak Ti (tudung pink) selaku pengacara majlis.....yang tudung hitam tu jangan ditanya..=)
wahid..wani..noni..dan faridah...faridah yang buat puding...
si Husna ni sebak la plak...
si tudung hitam tu..husna nangis dibantainya buat lawak....yela...takkan nak layan emosi sedih2 kan....kena cheer up dear =)
haji mez aka si pengsonglap pen  sedang memberi sepatah dua kata...sambil diperhatikan si tukang tilik.....
memberikan sedikit cenderahati kepada Husna sebagai tanda kenang kenangan
sibuk si nisa ni suh amik gambo dia..nah amik......
jadinya...hari ni last Husna di sini...pasni sambung study la dia....okeh...hari ni cheqna mungkin tak berjalan mana ke umah anda...sebab busy..petang ni ada program sket....pahtu sabtu kena jadi tenaga pengajar kat SK Sultan Sulaiman...jadi tenaga pengajar untuk melatih emcee...wah ko mak jema....dandan jadi tenaga pengajar...beginilah kehidupan cheqna...nak kata busy memanjang..bolehlah.....pepun..have a nice day semua =)

21 comments:

  1. ada rezeki jumpa husna lagi kan... gud luck husna

    ReplyDelete
  2. Hebat kan cheqna sesekali jadi tenaga pengajar. Dah bagi praktical pada Husna pergi sekolah ajar budak jadi MC. Suka kakak:)

    ReplyDelete
  3. wah,wah jadi tenaga pengajar lak,serba boleh ni

    ReplyDelete
  4. hebat cheqna jadi pelatih emcee tu..good luck:)

    ReplyDelete
  5. cikk ina dush balik, amboi sesedap hati nak tumbuk cik ina ye. kah kah, cer citer atenya ko keja gomen ye. alah apa nak sedih sedih plak kawan ko tu. makin slim je.

    ReplyDelete
  6. Pttlah Cheqna pandai psikologi. Inter bwh Cheqna pun blaja dip psiko. Cool!

    ReplyDelete
  7. cheqna dan bz mmg tak dpt dipisahkan......hehe...

    ReplyDelete
  8. yg tudung itam tu kalo x buat lawak memang x sah kan..... x kira la orang tgh emo ke tak... kan..... hehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~