Oct 16, 2011

~ 12 Oktober 2011 Episod 2 ~

assalamualaikum..
ok kali ni kita sambung episod kedua pengembaraan cheqna di Tasik Kenyir..amboi ko mak jema....pengembaraan tu..hahahahahaha..ghasakk
selepas makan tengahari...area kul 230pm..kami semua gerak ke tempat yang sangat besh...naik bot lagi...dah la cheqna ni sedikit takut naik bot...sikit je..bukan banyak pun....=) kami ke mana???tunggu ler...
wah ko cheqna...besar gedabak muka ko...almaklumlah..naik bot duk depan sekali..hahahahahaha
cantik??
anda layankan gambo ye....
sungguh indah pemandangan ini
lagi....
terpersonakah??
sangat2 cantik
cantik???
cheqna disini....dimana??
ye..cheqna berada di air terjun lasir...bukan air terjun langsuir hokeh....
saksikanlah...
ouhhh sangat indah ciptaan Allah ini...
ouh ouh...beshnya dapat berendam...
sangat cantik tempat ni....amende??nak tengok gambo cheqna mandi??mana bolehhhhhh...sebab cheqna tak mandi..hahahahaha...tak bawak extra baju weh...sebab mende2 ni tak de lam jadual...jadi cheqna tak tahu...huhuhu just dapat rendam kaki jela.....
balik resort kul 4pm...malamnya diorang sambung kelas...cheqna????sambung tido r.....
nantikan episod 3...lagi besh.....

12 comments:

  1. wow! bestnya! air terjun macam memanggil2 jer... hehehe

    ReplyDelete
  2. k.sha pernah gi sini...syok...k.sha mandi2 masa tu....

    ReplyDelete
  3. bestnya..duduk trgnu dh 5 tahun tp x pernah pergi kenyir..cis

    ReplyDelete
  4. amy pernah g sana..dlm 10 tahun lepas...air terjur lasir lagi lawa masa 10 tahun lepas..skrg ni kurang sikit..huhu..amy tido dlm bot je aritu..pegi 3 family..hehe..tp bestla..

    ReplyDelete
  5. aku
    tak koser nak mancing bagai
    tapi ada xtvt besh pada hari ke3 =)

    ReplyDelete
  6. ~asha~
    sangat syok kan kak sha..
    besh sesangat

    ReplyDelete
  7. amyliana
    ouh..kak na dok tido lam bot pun...
    tapi memang besh

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~