Sep 14, 2011

~ WW???memang tak la....~

assalamualaikum
yuhhhuuuu....
wah tajuk...maafla bagi yang tak suka...maksud cheqna...cheqna memang tak suka mana ngan WW sebab cheqna kan suka bercakap...hahahahahaha sabo jela..
nak share ayat ni sket :

When you're single, people ask about boyfriend, You have a fiance, they ask about wedding? You get married, they ask when wil you get pregnant?You already have one, they ask when is little brother or sister coming? When you divorce they ask why? If you move on, they ask why so quickly? People will never stop asking, if you're proud of who you are and you dont care what pple think about u.
 ONLY LIVE YOUR LIFE !!!!!
Hanya DIA yg Maha Mengetahui...

betul kan????
kakiku punya nota : msj pagi ni "sombongnyer...eh..awk tahu dop...suami isteri pun boleh cerai..ni kan plop baru bertunang...hahahaha"

38 comments:

  1. betul tu cheqna..
    sy ni pon naik bosan nak menjawab bila org tnya bila nak tmbah anak.

    ReplyDelete
  2. akak pun non adonyer WW... hehe...

    sabau jer la cheqna yerr...

    ReplyDelete
  3. betul2.. tak sah pedulikan org.. buat sakit jiwa ja.. yg penting, kita bahagia..

    ReplyDelete
  4. biarkan je mesej tu....
    hanya Allah je yang tau....
    hhmmm....msti ada masalah pshycology kan org mcm tu...tahap kronik dah gamaknye tu...sbb tu x ssh skit tu..

    ReplyDelete
  5. iskhh, napa cheqna ckp psl cerai dan putus2 ni...

    dijauhkan lah...

    malang mmg tak berbau dah tak sapa pun nak tpi kita doakanlah yg baik2...

    semoga hubungan cheqna dan tunang behagia ke jinjang pelamain dan akhir hayat...

    ReplyDelete
  6. kak ain doakan yg terbaik buat cheqna...jauhkan perkara2 yg tak diingini tau...

    ReplyDelete
  7. aku pulak paling suka WW...sbb tu aku tertunggu2 hari Rabu...
    sbb hari rabu adalah hari yg paling mudah buat n3...

    ReplyDelete
  8. erm, cepat2 lah antar kad kahwin dik, moga2 dijauhkan dr perkara2 yg x elok, n mungkin akan hilang msg2 yg ntah pape tu kan...

    ReplyDelete
  9. slalu nye itu org tanya...
    kadang tu letih nk menjawab klu wat bodo nampak sgt kuang ajar kan... so layan kan je ... tp mulut manusia takan penah aku berhenti bertanya

    ReplyDelete
  10. kalau nak peduli dgn cakap orang, sampai bila pun hidup tak tenteram :)

    ReplyDelete
  11. Betul. Mereka skg nie asik tanya sy, bila nak no.2? Adeh. Poning palo den!

    ReplyDelete
  12. mama
    memang tak amik port pun..kengkadang nak gelak pun ada
    sabar je la..

    ReplyDelete
  13. wida
    kan...kalau dah ada 2 jap lagi tanya yang ke3 plop

    ReplyDelete
  14. amy
    yup..
    yang penting kita yang rasa kan...kita yang alaminya

    ReplyDelete
  15. mamanoriz
    itu msj dari mamat yang always ganggu cheqna la..=)
    amin...amin..amin ya rabbal alamin..

    ReplyDelete
  16. maszmadi
    amin..moga doa itu akan dimakbulkan Allah..insyaallah =)

    ReplyDelete
  17. mommyfara
    kalaulah semua berpegang pada konsep ketentuan Allah...mesti senang hidup kita kan...x perlu menjawab2 bagai..=)

    ReplyDelete
  18. i sokakk org tanya...tapi i tak sokak org buat andaian...atau mereka sengaja nak dengar jawapan yg negatif...eee mencikkk...rasa nak gulung2 jek lidah mereka...mcm soklan2 contoh yg u bagi tuh...

    bila org tanya saya, saya jawap, bila soklan ala2 memerli saya kata NEXT...tak pon TETTTT akkakakkakkaka

    ReplyDelete
  19. bitt
    cheqna suka jawab
    "semua tu kerja Allah"
    hehehehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~