Sep 12, 2011

~ terima kasih dan doakanlah yang terbaik untuk cheqna ~

assalamualaikum
maaf sebab cheqna memang tak sempat untuk berjalan2...cheqna penat..sakit dan sedih...mohon pertolongan anda semua...doakanlah moga cheqna tak apa2...dan dengan dugaan yang diberikan ini akan mengeratkan lagi hubungan cheqna ngan incik tunang...insyaallah...
kuat sangat cheqna berfikir kot...sampai satu hape keje pun tak leh buat...dahlah nak kene odit on 29hb ni...alahai...
cheqna tahu Allah sayangkan cheqna...sebab tu Allah bagi dugaan ni..alhamdulillah cheqna tak pernah lupakan Allah..insyaallah sampai bila2 cheqna tak akan lupakan yang maha esa..sampai bila2...
cheqna mohon pada Allah agar dugaan ini sikitpun tak akan mengganggu hubungan yang cheqna miliki skang...cheqna juga berdoa moga dugaan ini kan menjadikan kami makin erat dan kuat serta bersama2 dalam menempuhi ujian ini...moga cinta kami..hubungan kami akan bahagia buat selamanya dengan izin dari Allah..cheqna percaya..hanya Allah maha mengetahui segalanya...doakan yang terbaik buat cheqna....terima kasih... 
*makluman : cheqna ngan incik tunang tak ada masalah...ok je....cuma bimbang gak kan...jauhkan dari perkara2 yang buruk..amin...* 

12 comments:

  1. tak pa cheqna.. tabah menghadapi dugaan mcm nie. yg penting, cheqna n tunang, saling percaya mempercayai.. InsyaAllah, semua akan ok..

    ReplyDelete
  2. tabahkan diri ye cheqna...Allah bersama org yang sabar

    ReplyDelete
  3. semoga bahagia selamanya.
    Biasa le cobaan waktu bertunang ni..semoga semuanya ok :)

    ReplyDelete
  4. nape nie cheqna... jangan lah sedih2, insyaallah ALLAH dengar apa yg cheqna doakan tu, ameen..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~