Sep 8, 2011

~ mohon pertolongan ~

silala doakan untuk cheqna
terima kasih =)

26 comments:

  1. semoga cheqna rajin dan fokus dalam melaksanakan tugas yang di beri..amin

    ReplyDelete
  2. akak doakan cheqna berjaya dlm audit tersebut... aminnn...

    ReplyDelete
  3. semoga cheqna sentiasa bersemangat, sentiasa rajin bekerja...aminnn....

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikom cheqna.. :)
    ni mane satu nk doakan dlu.. kurus ke rajin??? heehhehe
    akk doakan moge cheqna 'rajin mengurus' kje2 cheqna tu ye.. amiiinnnn!

    ReplyDelete
  5. Lawan cheqna janagn tak lawan perasaan tu. Hehe... bila busy malas pun jadi rajin tak boleh elak dah...:)

    ReplyDelete
  6. semoga kekal rajin dan terus rajin...
    hhehehe..

    ReplyDelete
  7. harap2...cukup sampai 40 org yg komen kt sni mcm yg cheqna mintak tu...semoga cheqna cpt sihat n dapat balik mood rajin tu tuk meneruskan keje2 yg x tersentuh dari mula masuk keje aritu tu....=)

    ReplyDelete
  8. amy syaquena
    amin...
    moga makbul la doa itu =)

    ReplyDelete
  9. yaya azura
    terima kasih banyok...
    harap2 gitulah =)

    ReplyDelete
  10. azeeda
    dua2 pun boleh kak...
    terima kasihhhhhh =)

    ReplyDelete
  11. kakzakie
    hurm...
    skang ni tak kuat lagi untuk melawan ni....
    hehehehe

    ReplyDelete
  12. abah khalisa
    kan kan kan...apa la sangat
    huarghhh banyak mende kena buat ni.... huhuhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~