Sep 17, 2011

~ merendek2 di hari jumaat yang indah ~

assalamualaikum...
hari ni hari jumaat..bagi cheqna yang ada kat ganu memang dah sedia cuti...anda yang kat KL cuti sebab sambutan hari pembentukan malaysia kan....
hari ni cheqna menerima undangan umah terbuka rakan opis cheqna...iwan..kat bukit payung...so kul 3 pm janji ngan nisa..wani n lyn untuk ke umah iwan....as usual...cheqna kan bab2 jalan failed...so sekali lagi sesat...hahahaha sekali ngan nisa sesat sebab dia follow cheqna....=)
sampai umah iwan..masing2 menyambut kedatangan mak datin aka cheqna la....hehehehe....jom makan..
wani....cheqna n nisa..mereka berdua makan nasi minyak cheqna makan soto ayam...sedap...
lyn dan hubby nyer...khipuk molek meklin...peminat kipas susah mati korea ni...
lin..wani..cheqna...nisa dan nisa punya tunang..turut termasuk handbag wani kale hitam dan handbag datin cheqna kale putih...kihkihkih
iwan ( yang berdiri ) laki lin..wani..datin cheqna..nisa n nik...
sembang punya sembang..sambil makan...lama gak kami kat umah iwan..almaklumlah kat opis tak leh cakap banyak sebab masing2 sibuk ngan audit kan...
rindu plak nak sembang ngan bebudak ni..nak giler2...nak tolo2...kena tunggu lepas 29hb ni la...

14 comments:

  1. best nye merendekkk....agak2 cheqna leh ke merendek camni pas kawen? hehehe..me dah kurang dah merendek...........tapi skali dpt merendek gini, syok wooooo....

    ReplyDelete
  2. wah meriahnye rumah iwan tu...dari tikar buluh tu ke langsir meriah...

    tambah meriah dgn korang..

    ReplyDelete
  3. eelobor
    cheqna suka kuarkan ayat2 pelik ni hehehehe

    ReplyDelete
  4. eMMe
    memang besh..
    kami akan merendek bersama pasangan masing2 la...hahahaha
    sebab tu kami dedahkan pasangan kami dengan cara kami berkawan...=)

    ReplyDelete
  5. ~asha~
    of coz kak sha..
    dengan adanya kami memang meriah =)

    ReplyDelete
  6. hehehhehee syokknya jumpa kawan opis bila luar opis...of course ada gosip pasal bos jugak nehh...hehehe (saje negatif thinking arini...akekekek)

    ReplyDelete
  7. bitt
    hahahaha..
    x dapat r nak mengumpat bos sebab bos diorang turut serta kat situ..hahahaha

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~