Sep 4, 2011

~ memang tak besh la...~

assalamualaikum....
dah hari raya ke 6 rupanya...dan sudah 4 hari cheqna dilanda demam...batuk dan juga selesema...hari ni n esok memang cheqna cuti lagi..hari selasa baru masuk keje....
bila dah demam ni...kat umah jela...hidung tersumbat..badan sakit2..memang tak besh r...tadi cheqna mengemas bilik cheqna dengan harapan supaya kuar peluh dan cepat sembuh tapi upenya..makin teruk...hahahaha...hari ni saja 5 kali mandi...biasanya 3 or 4 kali je cheqna mandi dalam satu hari tapi sebab panas punya pasal..memang acapkali mandi hari ini...
raya anda mesti besh kan???bagi yang dah keje hari ni leh sambung beraya kat opis plak...rindu plak  nak masuk opis ni..hehehehe..walaupun tengah tak sihat tapi still ingatkan opis..pekerja cemerlang gemilang terbilang ni...kalau tak dapat APC memang sia2 r...hahahaha
cheqna demam ni bukan sebab kuat beraya..sebab lama sangat duk dalam kereta terperangkap dalam jem... ayoooo sangat tidak suka dengan jem ok....sebab tu cheqna tak keje kat KL..hahaha alasan baik punyer... tapi serius memang cheqna sangat tidak suka pada jem...kalau terlibat ngan jem mesti cheqna akan pening dan rasa mual..sudahnya demam r..huhuhu...sila percaya sebab ini memang hakikat yang cheqna lalui =)
skang hujan...jadi...landing2 pun besh ni...nak dapatkan rehat yang cukup sebab lusa dah stat keje...kena fokus r sebab cheqna kan akan diaudit lagi...selagi tak habis bulan September memang penat r sebab audit CI akan datang pada hujung bulan September 2011
nanti cheqna update lagi...ramai lagi blogger yang sedang asyik beraya yer..sunyi sepi je blog masing2... 

8 comments:

  1. elergik kat jem ker?

    atau kat rendang...?


    semoga cepat sembuh dan beraya dengan bes-bes...

    ReplyDelete
  2. sian cheqna kann... apapun semoga cepat sembuh yer... leh sambung beraya..hehe

    ReplyDelete
  3. fatin mraz
    terima kasih
    salam aidilfitri jugak untuk awak =)

    ReplyDelete
  4. aku
    alaergik kat jem la...
    hahaha
    terima kasih atas doa itu =)

    ReplyDelete
  5. adarnadzmie
    sambung beraya??
    sambung keje kak...esok stat keje
    hehehehehe
    tq =)

    ReplyDelete
  6. hehhehe sunyi sikit...jgn jemu pulak bila dah tiap2 kali mau update tauk...aekkekeke hope internet xjem pulak kann...

    ReplyDelete
  7. bitt
    mana leh jemu...
    selagi internet tak wat hal..selagi tu la cheqna akan menyinggah.
    jangan jemu plak tengok asyik cheqna je yang menyinggah =)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~