Sep 14, 2011

~ mak aihhh...semua tergendala...~

kul 930am sehingga 1140am...
blekout..
amik ko..semua mende tak leh buat....panas...keje terganggu..sudahnya masing2 sembang...
skang sambung keje keje keje yer..=)

26 comments:

  1. sejak dok putrajaya tak penah blackout..dulu klu kat kg kejap2 blackout... mlm paling besh sbb leh main lilin.....

    ReplyDelete
  2. akak kalau blackout mmg tak boleh kerja...mmg bergantung 90% pada TNB..hihi

    ReplyDelete
  3. cikdah
    tu r pasal...
    sedang molek pah baca n3 cikdah pasal blekout tu..amik nok teh..cheqna plop kene..

    ReplyDelete
  4. eima
    wallah...lemas weh kalu blekout ni..
    biasa kejap je..ni hampir 2 jam..lemas cheqna...sabo jela

    ReplyDelete
  5. wahhaa...time blackout kuor minum air lalu ah...duk jabat, panas ketik..baik kuor amik angin..

    ReplyDelete
  6. kasihredha
    cheqna pun..sebab semua duk dalam pc ni...

    ReplyDelete
  7. ashie
    ada paso minggu lakang jabat ni...tapi pepagi hari g doh..malah r nak g plop

    ReplyDelete
  8. takpe cheqna, atleast dpt rehat2 kejap kan masa blackout tadi kan hihiii...

    ReplyDelete
  9. kalu kat opis ni blackout.. kami ramai2 mintak balik awal coz xleh nak wat keje kalu blackout... haha

    ReplyDelete
  10. kalau panas kipas angin tak bleh pusing, pasanglah aircond buat sementara...

    eh? hahahaa

    ReplyDelete
  11. sesekali blackout best gak..duk saje la tak pyh buat keje...

    ReplyDelete
  12. harini, saya pukul 2-4pm pon blackout sebab kilat dan hujan selebat2nya...huhhhh takut la double IS...

    ReplyDelete
  13. maszmadi
    kami kena tunggu gak...x leh balik awal ni..=)

    ReplyDelete
  14. aku
    huh...ape yang dimengarutkan oleh anda ini???=)

    ReplyDelete
  15. ainnoraini
    sib baik ada lappy cheqna bantai tengok korea hahahaha

    ReplyDelete
  16. eelobor
    bukan bidang tugas cheqna ler....huhuhuhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~