Sep 21, 2011

~ kerja banyak..tapi nak jugak update..jadi inilah hasilnya ~

restu orang tua tu penting...dan yang penting..anda doakan moga hubungan cheqna ini akan kekal hingga ke jinjang pelamin dan seterusnya bahagia hingga hujung nyawa dengan izin dariNYA..amin..

49 comments:

  1. Tahniah!..moga kekal hingga akhir hayat..byk dgaan masa bertunang ni

    ReplyDelete
  2. wahhhhh tahniah, semoga kekal selamanya...aminnnnnn

    ReplyDelete
  3. Pasti bahagia hingga ke akhir hayat! yang penting, andai perhubungan itu gagal di luar ikatan sah perkahwinan, sy sgt2 berharap agar jgn mudah patah hat iutk menerima cinta org lain...

    Kenali setiap org di keliling kamu ya?

    ReplyDelete
  4. bertunang ye.. alhamdulillah.. tahniah ya cheqna..:) moga berbahagia

    ReplyDelete
  5. ye betul..restu itu penting, kalau tiada restu bahagia pun tak dpt.
    semoga cheqna bahagia selalu... :)

    ReplyDelete
  6. insya ALLAH... amin

    moga berbahagia selalu... (^__^) ~

    ReplyDelete
  7. aminnn...

    apapun cheqna layan jer la WW akak yg panjang tu yer... hehe...

    ReplyDelete
  8. selamat bertunang, cheqna...mudahan berkekalan sehingga ke jinjang pelamin dan seterus nya ke anak cucu...!

    doa kan yg baik2 utk cheqna...!

    ReplyDelete
  9. aik..dh lama tunang nk update balik ke kakna? ingatkan nk gtau tarikh kawin..huhu

    ReplyDelete
  10. sangatlah betui
    restu orang tua

    bila tu berlangsung cheqna?

    ReplyDelete
  11. piwit....aip...jgn rapat2, heeee~ moga bahgia ke akhir hayat...

    ReplyDelete
  12. mudah-mudahan dgn izin allah...semoga berkekalan...

    ReplyDelete
  13. abah khalisa
    terima kasih...dah 4 bulan lebih dah...pepun thanks abah..insyaallah...

    ReplyDelete
  14. mummysyafie
    terima kasih..
    amin.....mudah mudahan=)

    ReplyDelete
  15. mamasyaza
    amin...terima kasih..harapnta begitulah =)

    ReplyDelete
  16. mommyfara
    mudah mudahan kami kan kekal bahagia buat selamanya...
    insyaallah...dam moga2 allah merestui

    ReplyDelete
  17. mamamaman
    yup..dah 4 bulan lebih dah...
    insyaallah..harapnya begitulah

    ReplyDelete
  18. MLD
    yup..restu orang tua memang sangat penting...
    dan insyaallah..moga2 cheqna akan bahagia bersama tunang hingga ke hujung nyawa kami dengan izin dariNYA

    ReplyDelete
  19. fieza79
    terima kasih atas doa akak..moga Allah akan makbulkan..amin..
    cheqna pun mendoakan yang baik2 untuk akak sekuarga =)

    ReplyDelete
  20. imanshah
    dah selamat dah..4 bulan lebih dah..=)
    terima kasih

    ReplyDelete
  21. amyliana
    sebenarnya konon2 nak wat WW
    hahahaha
    tarikh???insyaallah..doakan kak na ye=)

    ReplyDelete
  22. maszmadi
    insyaallah..dan jangan lupa datang ye =)
    doakan yang baik2 untuk cheqna

    ReplyDelete
  23. aku
    hahahaha
    cheqna pun tak caye cheqna seayu ini...hahaha

    ReplyDelete
  24. ati masrif
    betul kak...sangat penting
    insyaallah tahun depan kak=)

    ReplyDelete
  25. emme
    mudah mudahan...termakbul doa semua orang..=)

    ReplyDelete
  26. ainnoraini
    amin kak...
    mudah mudahan dimakbulkan allah..

    ReplyDelete
  27. iz
    amin..harapnya begitulah...
    moga diperkenankan allah

    ReplyDelete
  28. kepada semua
    terima kasih atas doa2 anda
    semoga allah akan memakbulkan doa anda semua..
    moga kebahagiaan akan menjadi milik cheqna jugak =)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~