Sep 5, 2011

~ kenangan lama mengusik jiwa...~

assalamualaikum
ye..cheqna masih kat umah....still cuti...suara makin tenggelam...hidung semakin kronik...sib baik tubuh dah kurang panasnya....dugaan...sabar jela...bukan ke sakit itu sedikit sebanyak menghapus dosa????=)
semalam masa duk sibuk2 ngemas bilik...cheqna jumpa 2 keping kertas...banyak kenangan woo.....
korang percaya tak kertas ni dah berusia 11 tahun????sila percaya..ni antara BFF cheqna yang bagi masa kami sama2 sekolah kat Padang Midin dulu...masa ni tahun 2000...ye la..tahun cheqna nak amik SPM...
yang ni plak dah berusia 12 tahun..pun orang yang sama bagi...skang BFF cheqna tu dah jadi doktor gigi dah kat kuantan tu...dah lama tak jumpa...just berhubung melalui sms dan fb jela...
besh plak bila ingat balik 10 11 tahun dulu...hahahaha...tetiba rasa nak kembali ke zaman persekolahan...beshnya.....

14 comments:

  1. Mama dah tak berapa ingat zaman sekolah dulu... bermakna mama memang dah tua! :)

    Semoga anak mama segera sembuh. InsyaAllah kesakitan itu akan menghapuskan dosa2 kecil. :)

    ReplyDelete
  2. alah ciannya, tak sihat ye.minum air suam banyak-banyak, jangan minum ais ye. cheqna selamat hari raya maaf zahir batin ye. 00 lepas ni.

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh ye cheqna..
    wah BFF dah jadi doktor gigi kat Kuantan? macam kenal je...hihi

    ReplyDelete
  4. mama

    ala..cheqna pun perkara baru 10 11 tahun cuba yang 30 tahun lalu..kompem tak ingat gak =)
    terima kasih ma

    ReplyDelete
  5. cik ina
    hahaha baru pas minum sanquick sejuk ni...habis camano???
    hehehehehe
    sama2 la ye

    ReplyDelete
  6. kasih redha
    kenal ke???
    hehehe
    terima kasih ye =)

    ReplyDelete
  7. tgok kertas je dah tahu...

    klu kata 50 tahun pun org percaya, hihihi

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya cheqna..:)

    **kenangan itu indah kan..

    ReplyDelete
  9. kadang2 boleh tergelak terbahak2 lagi bila dok tengok barang2 lama nehh kann heehhehe

    speedy recover cheqna

    ReplyDelete
  10. mamanoriz
    bagus kan cheqna..
    still simpan lagi
    hehehehehe

    ReplyDelete
  11. bitt
    aha..tul tu kak...sengeh memanjang
    ouhh thanks kak..insyaallah =)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~