Sep 8, 2011

~ kenali diri melalui bantal...ada berani???~

assalamualaikum...
share bab tido sket kali ni...mendung2 ni tido besh gak..hahahaha
meh tengok sket korang termasuk dalam kategori yang mana meh..
1) memeluk bantal
~ mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni..penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan juga sastera..perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik..kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi..mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.
2 ) menggunakan banyak bantal
~ mereka biasanya kurang keyakinan..dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping..mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.
3) tidur dengan satu bantal
~ mereka bukan jenis mengada ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata
4) meletakkan bantal dibawah kaki
~ mereka mempunyai sifat kurang baik..mereka jarang bergaul dengan orang ramai malah kaku dalam pergaulan..ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2..mereka tidak suka berusaha.
 5 ) tidur tanpa bantal
~ mereka miliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. kadangkala sifat percaya diri akhirnya akan membawa kepada sifat ego..
cheqna kat mana???nombor satu..hehehehe
n3 last sebelum cheqna balik keje kul 330 nanti =) 

27 comments:

  1. erk..klu semua mcm mne???kjap no 1..kadag2 no 2..no 3 pon ada gak,no 4 n no 5 pon slalu buat gak.....cmane tu???
    tp no 4 tu buat klu pg jalan jauh2 la...sakit kaki,n tnggikn kaki nk bg darah jd lancar..tu je...slain dri sbb tu...sy x buat la...

    ReplyDelete
  2. kak ida jenis yang no.3 tapi kalau lenguh guna juga cara no.4 tu. eheheheh

    ReplyDelete
  3. saya jenis no 1, suke peluk bantal, tak suke peluk suami, kalo peluk pun, leh kejap2 je, tak leh lame2, kami dua mudah berpeluh, panas, ikut cuaca la, kalo sejuk, reti lak peluk lame2, hahahahaha...amacam? brani kan?

    ReplyDelete
  4. saya no 1 dan 2 sekaligus, tamak tul...huhuhu

    napa balik awal ni?

    ReplyDelete
  5. Sy gune 1 bantal je...
    Suami peluk bantal...
    Aydin lgsg tak berbantal...

    Wahhh!

    ReplyDelete
  6. docmuda
    oloh..tamak habolanyer...
    hahahaha
    kak ina kalu lengoh lupuh memang seruh serah r...kaba2 tertido jela

    ReplyDelete
  7. idazs
    cheqna kalau lengoh memang letak jugak bantal bawah kaki...macam docmuda buat,,just untuk suh darah mengalir..

    ReplyDelete
  8. emme
    memang sangat berani..hahaha
    takpe..dah halalkan =)

    ReplyDelete
  9. mamanoriz
    kat ganu memang balik awal kalau hari khamis...
    sila jeleh =)

    ReplyDelete
  10. saya lupa saya stail yg mana! haha

    nanti malam nak suruh wife skodeng..keh keh keh

    ReplyDelete
  11. Mama juga suka peluk bantal - tapi tak suka peluk atau dipeluk orang! :)

    ReplyDelete
  12. erm, tido style peluk orang ada makna pape x.....? hehe

    ReplyDelete
  13. akak no 1 dik..
    tapi seni kurang hihi

    tak leh tidur tanpa bantal so akak bukan yang no 5...hik2

    ReplyDelete
  14. ahahhha no 1 ngan no 2...kekadang no 3 pun bleh jugak tido satu bantal kalu time letih sgat..

    ReplyDelete
  15. Malam senin memeluk bantal, malam selasa pakai banyak bantal, malam rabu cuma satu bantal (banyak tamu), malam kamis bantal di bawah kaki, malam jum'at tak pakai bantal, malam sabtu dan malam minggu...tak banyak tidur.

    indonesiatooverseas

    ReplyDelete
  16. Kalau yg suka peluk bantal busuk mcm mana plk ye.

    ReplyDelete
  17. bantal lapik dua kat kepala...bantal pluk tak de ..pluk mydear lagi besh ...hahahhahaa :P :P :P Opss...i'm sorry cheqna

    ReplyDelete
  18. laki aku suka tdo peluk aku...eh!! ada kena mengena tak? kehkeh...

    ReplyDelete
  19. ikut keadaan, boleh?
    suami xde peluk bantal, lenguh kaki lapik bantal tapi xreti guna banyak bantal. Paling banyak 2 je.

    ReplyDelete
  20. Walau kakak suka peluk bantal golek masa tidur tapi kakak bukan jenis yg berseni dan tak romantik juga hihi....

    ReplyDelete
  21. Suka tidur banyak bantal atas, kiri, kanan bawah kaki, baru puas hati. kategori apa cik ina tu.

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~