Sep 19, 2011

~ apa yang anda rasa????~

assalamualaikum..
yuhhhuuuuu...rindu kat cheqna ke???ye...sudah beberapa hari tidak bersiaran...bukan merajuk..bukan tensen ngan mamat yang still mengganggu tu...yup..masih mengganggu sehingga hari ini...tapi cheqna tak layan...berharap dia akan berhenti suatu hari nanti atau cheqna akan buat sesuatu..
cheqna mendiamkan diri buat seketika sebab..apa lagi..bizi ler....mak aihhh....macam2 mende kena buat skang ni sabar jela...
jadi nanti bila semua dah setel..baru cheqna kembali aktif ok...sila rindukan cheqna =)

39 comments:

  1. Selamat menguruskan segala kebizian itu dengan jayanya. :)

    ReplyDelete
  2. as'salammualaikum cheqna...

    sihat ke , baru hari nie amy berkesempatan singgah di sini. baru balik out station seminggu juga blog bersawang huhu..anyway happy blogging ye

    ReplyDelete
  3. Tak usah layan biarkan aje cheqna... buat tambah kerja pulak melayan dia....

    ReplyDelete
  4. xper la cheqna.. dulukan mana yg ptg kan.. janji cheqna bahagian.. hehe

    ReplyDelete
  5. okay, lia akan rindukan cheqna.. heeeeee ^__^

    ReplyDelete
  6. xpe2 g tenangkan diri dulu ye..harap cheqna sabar..

    ReplyDelete
  7. la hai...

    tu je dia nak tulis...

    grrrr, nak kena cheqna ni...hihi

    takpelah, take care dear :)

    ReplyDelete
  8. mrs eady
    memang kene bersabar...dan senyum je...=)

    ReplyDelete
  9. NM02
    ouh akak kesayanganku...
    thanks sayangggggg kerana sudi menunggu =)

    ReplyDelete
  10. mommy fara
    masalahnya cheqna tak pernah pun declare bercinta ngan dia...
    boleh ke diklasifikasikan sebagai gila talak????

    ReplyDelete
  11. amysyaquena
    waalaikummussalam
    cheqna alhamdulillah..sihat...
    ouh ye ke...ok..same goes to you k =)

    ReplyDelete
  12. abahkhalisa
    eleh..malu le tuuu nak ngaku
    hahahaha

    ReplyDelete
  13. eima
    alah..kene baca n3 cheqna yang dulu2 r....huhuhu

    ReplyDelete
  14. adarnadzmie
    rindu akak jugak..
    nanti cheqna kembali berblog ngan aktif ok

    ReplyDelete
  15. maszmadi
    cheqna bahagian??ape tu kak??
    hahahaha
    ok begheh =)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~