Aug 25, 2011

~ untuk semua..terimalah...~

dengan pesanan : berhati2 balik kampung..ingat orang kesayangan....jangan lupakan daku....walaupun raya...insyaallah blog cheqna takkan sepi...jangan lupa beraya di blog cheqna ye =)
gonna miss u all...=)

49 comments:

  1. selamat hari raya aidilfitri cheqna.. nanti lia dan khalid beraya di blog cheqna ye.. :)

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya Cheqna...

    hati2 walau di mana berada dan mama doakan agar selamat semuanya. :)

    ReplyDelete
  3. abah maafkan cheqna walaupun selalu skodeng abah dan conteng blog abah..hehehe..selamat hari raya

    ReplyDelete
  4. abah maafkan cheqna walaupun selalu skodeng abah dan conteng blog abah..hehehe..selamat hari raya

    ReplyDelete
  5. Cheqna nie comel tau...Heheheh...

    Sy still keje 29hb tu. rsnye ms tu mst dah sunyi2. Tgl le kite2 nie je kan?

    ReplyDelete
  6. Salam Lebaran,akak bercuti berblog...hati2 di jln raya

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya wak. maaf zahir batin. maaf kalu selama perkenalan kite di alam maya ni, yu pernah tersinggung dengan komen2 dari ai ke kan.. maceh juga kerna sudi jadi teman alam maya. moga persahabatan kite akan kekal selamanya..

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya aidil fitri maaf zahir batin dari akak sekeluarga...

    semoga cheqna ceria di hari raya nnt...

    ReplyDelete
  9. Selamat hari Raya Cheqna!

    Blog tetap update ya? Akak tak sempat jengah rasanya.

    Apa pun tahun ni rasanya tahun akhir beraya bujang kan. Tahun depan dah berdua kot.

    Maaf Zahir dan batin dari akak ya...:)

    ReplyDelete
  10. selamat hari raya cheqnaaaa :)
    mohon ampun maaf ada salah dan silap....

    miss u tooo

    ReplyDelete
  11. Selamat hari raya maaf zahir batin cheqna :) :) .....

    Semoga ceria-ceria di pagi raya nanti :) :)

    ReplyDelete
  12. alamak! kad utk cheqna......skrg gak, saya masukkan name cheqna,hehehe..patotla cheqna tak komen blog me, hahahhaha....

    ReplyDelete
  13. lia
    selamat hari raya untuk lia jugak
    ok..tapi kalau tak de lemang ketupat tu maaf la yer =)

    ReplyDelete
  14. mama achik
    selamat hari raya untuk mama jugak
    terima kasih mama pun sama =)

    ReplyDelete
  15. abah khalisa
    ouhh terima kasih abah..hehehehe
    bolehla skodeng lagi pasni =)
    selamat hari raya untuk abah juga

    ReplyDelete
  16. wida
    selamat balik kampung berhati2
    moga selamat sapai dan bergembira seadanya =)

    ReplyDelete
  17. mommyfara
    auw....tetiba cheqna berada di bawah meja
    hahahaha
    thanks
    oh ye ke...kalau macam tu selamat bekerjala ye =)

    ReplyDelete
  18. mayamyana
    sama r kak..berhati2 ye
    moga beraya dengan gembira =)

    ReplyDelete
  19. NM02
    mencik tau..akak buat saya terharu dengan baca komen akak ni..sob sob sob kesat hingus ngan hujung lengan baju hahahaha
    sama r kak...moga kita kan berkawan sampai bila2 neh =)

    ReplyDelete
  20. adarnadzmie
    sama2 kak
    akak pun begitu juga la hendaknya

    ReplyDelete
  21. ~yus~
    kalau rajin cheqna update kak..
    insyaallah kak..kalau diizinkan Allah tahun ni beraya sebagai anak dara buat kali terakhirnya...moga Allah mengizinkan

    ReplyDelete
  22. MB
    selamat menyambut hari raya aidilfitri pertama kalinya sebagai isteri
    moga2 ceria sokmo neh =)
    maaf zahir batin

    ReplyDelete
  23. emme
    cheqna baru berkesempatan membalas komen n menjengah blog le dear =)
    nway thanks

    ReplyDelete
  24. selamat hari raya juga buat cheqna.....

    erm, yang tulisan merah tu macam lirik lagu lah... hehe

    ReplyDelete
  25. maszmadi
    mana ada lirk lagu kak
    terkeluar dari kepala cheqna itu ayat hehehehe
    selamat hari raya jugak =)

    ReplyDelete
  26. Selamat Hari Raya cheqna. Makan lemang/ketupat/kuih jangan lupa naik kerja..hihi...

    ReplyDelete
  27. kakzakie
    selamat hari raya untuk kakak jugak..
    insyaallah...
    yang pasti berat badan kompem naik ni
    huhuhu

    ReplyDelete
  28. selamat hari raya cheqna. Orang utarakan? kat mana? buleh kak ida p perabis kuih kaya umah cheqna. hahahah

    ReplyDelete
  29. idazs
    slmt hr raya kak..
    cheqna org ganu la kak...=)

    ReplyDelete
  30. selamat menyambut hari lebaran buat cheqna dan keluarga ye... :D

    ReplyDelete
  31. yer yer raya di blog ehh...hehhhehehe dapat ampau tak?? akekekekeke

    ReplyDelete
  32. Selamat hari raya idulfitri, maaf zahir batin

    ReplyDelete
  33. miloais
    sama2 ye
    untuk akak jugak

    selamat hari raya maaf zahir batin =)

    ReplyDelete
  34. bitt
    akak yang kena bagi angpau ke cheqna sebab cheqna masih bujang
    hahahahaha

    ReplyDelete
  35. imanshah
    selamat hari raya jugak
    maaf zahir batin...
    kalu selisih bahu di kelate tu tegur la neh =)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~