Aug 16, 2011

~ PENGUMUMAN~

assalamualaikum kepada semua pembaca blog cheqna..tak jawab doser....jawab salam dulu.....
ni nak bagitahu sket ni....eh..bagitahu ke???bior..bagitahu ke..kabo ke..royak ke..semua membawa maksud yang sama ok...
errr...cantik tak header baru cheqna tu????lalalalalalalala
terima kasih kepada cik mek molek kita ni...eh..bukan...puan mek molek la...hahahaha...dia banyak tolong cheqna...dan cheqna jugak dah pandai mengedit2 gambo ni...suker suker.....
anda berminat???buatle sendiri...hahahahaha

28 comments:

  1. cantik la header tu....

    cute banget!

    teringin nak buat tpi tak reti..huhu

    btw, salam kenal n i folooo ;)

    ReplyDelete
  2. Cantik... Mama nak buat tapi tak kreatif la pulak! :(

    ReplyDelete
  3. olohhh... sajer nok nunjuk ork...menciiii...

    cer wat etek gok ke kakzue se...
    nok gok header comel gitu... huhu...

    ReplyDelete
  4. jgn la gini cheqna..malu la ai ...huhu...dah tak de wat pape ptg semalam sementara tunggu Cik abe ambik tu yang terbuat tu :P :P ....terima kasih sudi tepek header tak seberapa itew kat blog cheqna :)

    ReplyDelete
  5. mamanoriz...
    ekceli senang je(wah..berlagak ni) hahaha
    cuba masuk blog yang cheqna linkan tu...
    dia ada wat tutorial...

    ReplyDelete
  6. mama
    cheqna nak tolong buat boleh tapi tak r secantik Mawar berduri buatkan =)

    ReplyDelete
  7. zue annaleeya
    memang dohhh nok nunjuk r..hahahaha
    hah??nok suh wat...cheqna pun bukannya pandai ngat...
    kena tanya master sifu cheqna nung...=)

    ReplyDelete
  8. MB
    auw auw...
    pepun thanks ye..
    nuh ramai anak murid nok belajo nung...
    belajo ngan cheqna kompem ke laut jadinya...=)

    ReplyDelete
  9. bukak2 jerk blog cheqna ni, mata trus pandang ke header tu..... cantik, nak jugak lah.....

    ReplyDelete
  10. eima
    ouhhh sebab memang muka cheqna kan situ..hehehehe
    nway thanks =)

    ReplyDelete
  11. maszmadi...
    senang je sebenonya...hehehe
    try masuk blog MB yang cheqna linkan tu..dia ada ajo..=)

    ReplyDelete
  12. Yg ctk nak tau mane? Yg tgh2 tu...yg pki spek tu....

    =D

    ReplyDelete
  13. cantik..simple & kemas..qema berzaman tak tukar2 header tu, xdea nak hadap pc lama2 hihi

    ReplyDelete
  14. mmg cantek.. simple... simple itu lawa... huhu

    sy syg awak?
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/kasih-sayang.html

    ReplyDelete
  15. qemaishak
    cheqna bukan rajin ngat pun tapi skang stress
    jadi masa untuk main2 r..hahahaha

    ReplyDelete
  16. sokakkkkkkkkk pic nehhh..cantekkk la...header raya yer...

    ReplyDelete
  17. wsalam..
    oo sakit ah hengat nok wat pengumumang nape sakni..whahahha

    ReplyDelete
  18. ashie
    hahahaha
    doh nak wat pengumuman raya dok leh agi

    ReplyDelete
  19. mmg cantik header tu..chena buat sendiri ke?

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~