Aug 5, 2011

~ makanan femes orang tak poser ~

assalamualaikum
salam hari jumaat...as usual la...jumaat lewat sket update..yela....menguruskan kerja2 umah dulu like mengemas..basuh kain baju...basuh tudung..yang basuh tudung kena basuh tangan ye puan2 dan tuan2..tak boleh main campak dalam mesin basuh...rosak nanti.....
ok kali ni cheqna saje nak share pasal makanan femes bagi orang tak poser.....ye..sape tak poser angkat komputer/laptop tu...hehehehe...yang pompuan dikecualikan ok......
biasanya makanan paling popular bagi makhluk2 allah yang culas..err...tau ke maksud culas???culas means selalu mengelak...payah...something like that r....ok..bagi mereka2 yang sangat sukar untuk berposer atas alasan memang tak nak poser.....gambar di bawah adalah sangat sinonim bagi mereka2 ini...betul kan???
>
>
>
>
>
wah..time2 poser ni...maggi kari pun nampak sedap....hahaahhaha....janganlah pelangkung cheqna....tau..masih awal pagi...tapi ilek r......orang2 berposer memang banyak dugaan dan ujiannya hahahahahaha..betul kan???maggi adalah makanan sinonim ngan mereka2 yang tak poser kan????
lagi satu.....of coz roti..tak kira r apa jenis roti sekalipun...janji boleh mengenyangkan makhluk2 allah yang tak mau berposer tu...
cubalah tanya pemilik2 kedai kat kampung especially....memang mende alah ni cepat je habis waktu bulan poser......sabo jela.....
besh sangat ke makan sembunyi2....sembunyi dari sape??allah tetap nampak la weiiii...
erm..moga kita semua tak akan melakukan perkara macam gitu kecuali wanita2 yang diberi pelepasan r..takkan mentang2 Allah dah bagi cuti..kita kaum hawa ni sesedap rasa je nak makan depan orang ramai time bulan poser kan??????
apepun...selamat berpuasa semua.....bagi yang bekerja..kerja molek2...

29 comments:

  1. saya..saya ...saya pose hari ni ...hihihi ..kalo tak mmg ade bekal megi kari (blurp..blurp...) dalam laci meja nih :) :)

    ReplyDelete
  2. hihi xde stok megi kat rumah tu..teringat dulu kat asrama femes megi ni buat stok lam loker lagi haha

    ReplyDelete
  3. hehehe..mmg ni la pon kalau time "cuti" nanti..hehe

    ReplyDelete
  4. hehehe..mmg ni la pon kalau time "cuti" nanti..hehe

    ReplyDelete
  5. Kat restoran makanan segera pun ada yang selamba badak pepagi dah beratur membeli. Takkan nak simpan untuk berbuka kot!

    ReplyDelete
  6. tibe2 rase nak makan megi la pulak...tambah dgn cili api sikit..baru sedap...

    opps!!!posa..jgn ingat makan...

    ReplyDelete
  7. mujur la ko tak tayang megi kari yg dah masak tu cheqna...kalau tak, aku pelangkung ko...kehkeh..

    ReplyDelete
  8. yg no. 2 tu betul cheqna.siap bekal bawak g opis

    ReplyDelete
  9. roti tuh akak pon bwk bekal ke opis masa dokleh pose... hahahaha....

    ReplyDelete
  10. MB
    hahahahaha
    pastu semerbak je bau kat opis tu nanti...hahahhaha

    ReplyDelete
  11. qemaishak
    masa zaman duk U memang stok baik punyer r meggi ni hehehhe

    ReplyDelete
  12. mama achik
    memang melampau r tu...eloknya usung je ngan van jenazah....

    ReplyDelete
  13. ainnoraini
    perghh kak....sabo sabo lum tengahari lagi ni =)

    ReplyDelete
  14. wahida
    tu r kak..mula tu nak letak yang dah masak tapi kang tak pasal2 ada orang bukak poser karang.....hahahaha

    ReplyDelete
  15. mmonn alleeaa
    hahahahaha
    tu biasa kalau bagi kita yang bercuti =)

    ReplyDelete
  16. agree ngan kakcik..tak segan silu mereka membeli kan.

    ReplyDelete
  17. zue annaleeya
    siap ngan air dutchlady lagi
    hahahaha

    ReplyDelete
  18. aku ibu muda
    memang jenis tak de muka r yang macam tu..tak malu langsung huh

    ReplyDelete
  19. hehehhe nafsuuu kak...
    semuaaa jadi sedappp w/pun maggi jer...

    dpt cuti khas mkn diam2 jer..hehe

    ReplyDelete
  20. owh,bg sy,maggi adalah pilihan terakhir klu nk mkn...x minat sgt ngn maggi nih....sekali skala bleh la nk mkn,tu pon klu ada org sediakn la,nk suh buat sndri..memg x mkn la...huhu

    tp klu roti,peberet tuh..suke mkn roti nih..hehe..*biasenye klu x pose..mak tngglkn mknan...hihihi*

    ReplyDelete
  21. doc muda
    same goes to me...
    tapi kalu demam kak ina suka cari maggi or sup2....sedap...

    ReplyDelete
  22. Kalau kerja di ofis roti itulah yg paling sesuai. Kena sembunyi walau sebenarnya Allah yg bagi cuti... malu tetap ada kan....

    ReplyDelete
  23. kakzakie
    betul tu
    walaupun Allah dah bagi pengecualian tapi malu itu tetap ada kan...

    ReplyDelete
  24. ha! pic yg terakhir tu la yg saya selalu termakan...ahahahahhhaa

    ReplyDelete
  25. bitt
    hahahahaha..
    cheqna kalau keadaan memaksa memang akan makan r.....=)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~