Aug 11, 2011

~ Indahnya persahabatan itu...~

assalamualaikum
x mo cakap banyak...layankan gambo je



teringat kata2 dia
"salah takdir kah???salah diri sendirikah??mahupun salah orang ke3???
pepun..persahabatan yang pernah terjalin itu sangat indah...hanya cheqna..dia dan juga insan lain yang terdekat sahaja yang tahu indahnya persahabatan itu... 

22 comments:

  1. lain perasaannya kalau dapat kad raya..lebih feel..kalau sms tu dah biasa sgt ;-)

    ReplyDelete
  2. SALAM,
    LF PUN X NAK CAKAP BYK. NAK SEBUT SELAMAT BERPUASA JE !

    ReplyDelete
  3. nak bagi kad raya lagi tahun nie..

    jadi tradisi wat sendiri.hihhi..
    tak der feel kalau setakat sms

    ReplyDelete
  4. cheqna...nak kad raya ?? hihi ( tak malu sungguh mintak kad raya kat cheqna plak :P:P )

    ReplyDelete
  5. dah dapat kad raya........bestnye....syok la Cheqna..meh la kasi kad raya kat saya...

    ReplyDelete
  6. kad raya lebih bermakna, memberikan kesan di jiwa gitu, ahakssss...

    ReplyDelete
  7. bestnya dpt kad hari raya...sy 1 pun x ada.

    ReplyDelete
  8. wahhh bestnya dpt kad raya..saya pon lama gilakk xdpt kad raya...uwaaaa hehhehe

    p/s : cantek rumah baru..tambah2 title pic ituw ;)

    ReplyDelete
  9. happy irfa
    itu semua 2,3 tahun lepas punyer..tahun ni yillleekkkk

    ReplyDelete
  10. Luahfikiran
    terima kasih..=)
    selamat berpuasa jugak

    ReplyDelete
  11. zue
    2,3 tahun lepas tu...huhuhu
    tahun ni belum ada lagi...

    ReplyDelete
  12. bitt
    auw...thanks ye..umah pun nak beraya gak..hehehe

    ReplyDelete
  13. best kan dapat kad x kiralah kad pape pon..... janji kad, macam dapat duit rasanya.. hehe

    ReplyDelete
  14. bukan salah sesiapa tapi takdir yang menentukan semuanya...

    ReplyDelete
  15. maszmadi
    kan kan
    perasaannya lain macam kan??

    ReplyDelete
  16. anisalya
    itulah....
    hanya Allah yang maha mengetahui

    ReplyDelete
  17. maya mayana
    tahun lepas cheqna dapat ke tak erk..luper...hehehhe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~