Aug 22, 2011

~ iftar bersama MB Terengganu ~

assalamualaikum..
semalam cheqna menghadiri majlis berbuka puasa bersama MB terengganu kat masjid Kuala Berang...teman kan si Nisa sebenarnya....sian dia tak de pompuan lain yang pergi..hahaha almaklumlah orang lain dah bersuami... alasan baik punyer
maka pergilah kami.....n guess what...cheqna terjumpa seseorang kat sana...hahahaha..tapi lupa nak snap gambo..terkedu kan...hahahahaha...cheqna jumpa akak yang skang sangat mengait2 ni....kak na aka marinahunny....kak na...bakpe dok ajok gambo maring???hehehehehe

kamera cap hayam ke ape ni???hahahahahaha..MB sedang berucap....cheqna berucap ngan nisa kat meja kami...well biasa r....=)
yang ni clear sket....pemimpin2 setempat r ni....
minah lodeh ngan tipah lepat..muahahaha..mati cheqna kalau nisa baca ni....=) 
lepas berbuka..745pm terus balik....sampai umah buat pape yang patut..terus pengsan..sebab cheqna sangat letih...tambah plak keadaan diri yang tak berapa sihat......
dah..p buat keje semua.....baibaibai..

34 comments:

  1. Semoga kesihatan anak mama telah bertambah baik. Rehat dan banyak minum air suam, ya... :)

    ReplyDelete
  2. Majlis berbuka cheqna ni masuk dlm berita tv kan... hebat jugalah. Kenapa tak tunjuk kakak makan apa?...

    ReplyDelete
  3. majlis berbuka ada di mana2 sekarang ni kan..

    ReplyDelete
  4. excited jmpa cheqna smpai dok ingt nk ambik gambo..debor gok takut salah org,,hahaha.

    ReplyDelete
  5. cheqna sihat? ari ni saya start puasa balik, InsyaAllah......

    ReplyDelete
  6. wah kelah ngat org..doh buka sejid ane? xnapok pun..huhu

    ReplyDelete
  7. Cheqna kalu kito jupo jgn lupa la amik gambar deh, leh masuk blog hihihi..

    ReplyDelete
  8. wida
    dapat jemputan mewakili jabatan...pergi jela =)

    ReplyDelete
  9. rarapinkmafia
    bolehla..besh gak..sambal belacan memang kaw2 r=)

    ReplyDelete
  10. atty's
    ala kak ty dia meja lain..cheqna meja lain...tengok dari jauh je=)

    ReplyDelete
  11. mommy fara...
    terima kasih (ala2 david arumugam )

    ReplyDelete
  12. kakzakie
    ye ke masuk tv??hehehehe
    ala..malas r nak amik gambo....
    tapi kurma besh..5 biji cheqna bantai hahahaha

    ReplyDelete
  13. maszmadi
    selagi tak habis ramadhan gitulah...=)

    ReplyDelete
  14. marinahunny
    masa kak na duk kalut amik gambo penerima dividen tu nak panggil gok tapi macam dok gamokla plop..hahaha

    ReplyDelete
  15. emme
    sihat dalam tak sihat
    alhamdulillah...selamat berposer r

    ReplyDelete
  16. amyliana
    sejid koberang r
    kak na ada dalam sejid malam...betul2 depan pentas tu

    ReplyDelete
  17. asha
    sedap gok kak sha
    nok2 sambal ye..mahsyukkk r

    ReplyDelete
  18. bestnya..kite tak pernah merasa iftar bersama rakan pejabat hehehe

    ReplyDelete
  19. bitt..
    ala...ngan kengkawab tak pejabat pun ok gak kan kan kan???

    ReplyDelete
  20. imanshah
    bukanlah..MB tu yang glemer makan ngan cheqna hahahaha

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~