Aug 2, 2011

~ alhamdulillah...~

assalamualaikum
selamat petang semua..tengah sibuk mikir menu untuk berbuka ke???cheqna tak mau fikir sebab ma kan ada hehehehehe
erm..tadi bila dah pening....cheqna tutup pintu bilik kul 1pm..terus letak kepala..alhamdulillah dapat gak merehatkan badan dan kepala yang sakit tu..bangun kul 2pm...amik wudhuk,solat...rasa segar sket...alhamdulillah
dan skang..cheqna sedang membuat laporan punch kad sambil duk layan sembang ngan geng2 cheqna yang sengal kat FB
erm...selamat berfikir untuk juadah berbuka puasala semua..cheqna kalu bulan poser suka cari kuih puteri mandi..anda tahu camana rupa kuih puteri mandi tu??uikss ni bukan puteri yang mandi ye...
nila rupanya...sedap...gambo dicilok dari pakcik google..cheqna memang sangat suka dengan ini kuih...bulan tak pose pun suka gak..tapi bila tiba bulan pose..suka ngan kuih ni lagi memanggil2..hari2 pun tak pe..
anda mesti ada kuih kegemaran time pose kan...ce citer ce citer..

22 comments:

  1. tak besa lg akak tgk kuih ni... kat penang tak der kott... nmpk mcm menarik jer.. hehe..

    ReplyDelete
  2. qema pgl kuih kepek idung haha..
    suka gak kuih ni tapi tunggu hari minggu nak buat:)

    ReplyDelete
  3. erm. gitu ker rupa kuih puteri mandi..... x penah nampak lor pulak.....

    ReplyDelete
  4. klu kuih puteri mandi ade, kuih putera beranang ade tak??haha

    ReplyDelete
  5. sedap tu
    duk dungun dulu macam giler nak makan kueh2 memacam jenis ado...

    ReplyDelete
  6. dulu masa lia belajar kat kelate memang selalu jumpa kuih puteri mandi ni. tp kat utara ni tak de la.. huhu

    ReplyDelete
  7. sedapkan kuih tu cheqna mak mertua kak ain suke buat...

    tadi kak ain buat kuih buah melaka utk berbuka...teringin sgt nk makan...

    ReplyDelete
  8. adarnadzmie
    la..tak bese tengok ke kak??sedap...=)

    ReplyDelete
  9. qemaishak
    hahahahah
    kalu jambu kepek idung biasa..kuih kepek idung ni first time dengo =)

    ReplyDelete
  10. sifu im
    putera beranang ke putera berenang ni??
    lalalalalala

    ReplyDelete
  11. quenn
    uikss dalam pantang mana leh minum ais...=)

    ReplyDelete
  12. mrs eady
    samala kita..
    sedap kan kan kan???
    hehehehe

    ReplyDelete
  13. nanti i cer yerr...ehehehhee saya tak pernah dengar la kuih tu....mcm sedap jek

    ReplyDelete
  14. Bitt
    memang sangat sedap...mungkin kat tempat lain namanya lain kot...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~