Aug 24, 2011

~ 22 Ogos 2011 punye kisah..mengganggu cheqna hingga khamis ini ~

assalamualaikum...
ni 22 ogos punyer citer...semua tahu kan cheqna akan diaudit oleh CI pada bulan september nanti...kalau  tak tahu ni cheqna dah bagitahulah ye..=)
jadi semaring...pengodit dari ibu pejabat KT datang opis cheqna buat tinjauan dan pengechekan r..ekceli tak la banyak cheqna kena buat...ok la..dah suka ni..sekali....
bos cheqna dah nak balik opis dia...terburu2 masuk bilik cheqna
" farina..mati la kita....saya tak perasaan..buku indeks buku daftar ni perlu ada 3 je..."
masak cheqna nak membaiki...skang tgh pening camana nak ejas data2 maklumat dalam buku tu....dahlah 7 september 2011 diorang nak datang lagi...
cheqna jugak sedang memampuskan mematikan fail2 yang dah tak aktif..dahlah fail2 cheqna kena tukar ke fail hijau..means sulit r...alahai....
cheqna cuti raya 28,29 hb Ogos...sambung 4 - 5 September 2011..jadinya kena setelkan hari khamis ni jugak supaya cheqna dapat bercuti bergembira di hari raya.....
hari ni cheqna sempat matikan fail untuk tahun 2008 sahaja...pahtu rasa pening..hanyut...low blood pressure kot...sapa satu tahap tak leh nak bercakap  ngan orang..rasa nak baring je.... 
doakanlah semoga semuanya dipermudahkan untuk cheqna...

13 comments:

  1. bila sebut "AUDIT" orang memang makan tak kenyang tidur lena sikit..tangan rasa sejuk je..mereka akan dtg dan cuba mencari kesalahan..adeeehhhh..tp mmg itu tugas mereka.hehehe

    Duit raya dulu dan kini

    ReplyDelete
  2. Buat laju-laju dik.... jangan sampai raya nanti terfikir-fikir kerja yg tak settle....

    ReplyDelete
  3. aduh..mmg gabra kalau jd cam ni kan.
    nnti nak raya pon tak senang..huhu

    ReplyDelete
  4. Lamanya anak mama cuti raya. Mama cuma ambil cuti pada 2/9 sahaja.

    ReplyDelete
  5. buat sepantas boleh dik


    selamat hari raya aidilfitri
    buat cheqna

    takut tak online lepas ni :)

    ReplyDelete
  6. ameen, keje keje jugak..... jangan sampai kesihatan terjejas yerk cheqna...

    ReplyDelete
  7. semoga dipermudahkan semuanya yer cheqna....aminn

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~