Jul 12, 2011

~ terima kasih ye ~

from : +6013933****
salam semua LO ydp/kontijen/pool yang dihormati.. terima kasih tak terhingga di atas komitmen penuh cik/puan sepanjang program pd 5-10hb..pengerusi J.K LO ingin meraikan cik/puan ke jamuan tengahari di Paradise Deluxe pada 13 Julai (esok) jam 1 tengahari..mohon pengesahan kehadiran (sms).. tq,ahmad faris

reply

trma kasih atas jemputan tp maaf z dapat join, ada tugasan lain menanti esok..tq

cheqna banyak keje lagi weh..nak standby slide ceramah..laporan program...jawab pasal ketaakuran...banyak2 weh..jadi bab makan tu tak pelah....

18 comments:

  1. Mintak gantikan dengan kain sepasang, boleh tak agaknya? :)

    ReplyDelete
  2. nak gantikan cheqna boley? hahaha.....makan kat hotel best...best :P

    ReplyDelete
  3. gi makan-makan je kan??


    why not...
    makan je lahhh...
    :_)

    ReplyDelete
  4. bestnya...dpt invitation g makan2 tueee...

    ReplyDelete
  5. mama
    SUK dah bagi 4 pasang baju dah hehehehe

    ReplyDelete
  6. MB
    sila sila...
    cepat sket ye..kang lambat habis plak lauk2nya nanti =)

    ReplyDelete
  7. dr singa
    setelah hampir sebulan tak masuk opis...cannotla..
    banyak mende kena buat..takpela..setakat makan2..kalau nak bagi duit barang seribu dua nak jugak perginya..
    tinggg mata kuar simbol duit..lalalalala

    ReplyDelete
  8. misya
    rasa gak rugi tapi takpelah..
    bukan rezeki
    =)

    ReplyDelete
  9. hana faza
    boleh...cepat sket datang tu..
    karang habis plak lauknya nanges plak..=)

    ReplyDelete
  10. sue
    tu la..tapi tak dapat r nak join...banyak keje lain r..
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  11. hihi bizi benar cheqna mana tau penganjur baik hati bagi ganjaran lain nanti mana tau kan :)

    ReplyDelete
  12. NM02
    dah habis dah...mesyuarat la hari ni..x sempat kak

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~