Jul 15, 2011

~ sesi membuli..~

assalamualaikum...
halllluuu...
kali ni cheqna membuli seseorang....hahahahaha jom tengok apa yang cheqna bulikan..
manisnya senyumanmu..biarpun gigi rongak...hahahahahaha..wajah sebelum dibuli....
 hahahahaha..mummy dia yang pakaikan..tu pun sebab si aman ni yang nak pakai...ekceli petang tadi duk tengok2 kain tudung ngan adik cheqna...sibuk je budak ni nak pakai tudung..sekali hamik ko...
hahahahahaha...sesekali besh jugak erk....berkali2 karang lain pulak jadinya...
kat sini hujan r....beshnya tido.....

12 comments:

  1. kehkeh... muka yg dibuli tu gumbira aja ye ... heeeeeee

    ReplyDelete
  2. ble dah pkai tudung,muke die nmpak cm ponpuan lak...huhu

    dh start tgk tudug raye ke???
    btw..cntik nama adik tu..hehehe

    ReplyDelete
  3. rarapinkmafia
    dia yang merelakan dirinya untuk dibuli
    hahahaha

    ReplyDelete
  4. lia
    sebab dia yang mintak hahahaha
    kalau dia tak mintak kami buat cam tu huh....memang naya r...

    ReplyDelete
  5. doc muda
    eceh.....tau dah maksud tersirat awk.....=)
    adiik cheqna yang jual tudung tu....

    ReplyDelete
  6. amyliana
    siang mende gok dia hok nak pakai..hahahaha

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~