Jul 20, 2011

~ Sembang2 sengal ~

lokasi : pantry opis cheqna
mereka2 yang terlibat : cheqna, nisa,wani.linda dan iwan

mereka ber4 susah hati tengok muka cheqna pucat akibat kesakitan keperutan ini...memang sakit weh..duk sembang2 bab sakit2 ni..terkeluar bab nangis2....

ikuti perbualan ni.
Iwan : iwan kalu melibatkan mak ayah baru iwan nangis...masa accident terkeluar tulang...tercabut semua bagai tak nangis....tengok citer pasal mak ayah iwan boleh nangis
Linda : kekgi masa isteri iwan beranok mesti iwan nangis
Nisa : bakpe??beranak nikah ke??
Cheqna..iwan...wani n linda saling berpandangan...suasana sunyi seketika..lepas tu masing2 gelak....
Linda : nisa tanya ape???
Nisa : salah...nak tanya kalu beranak nangis ke??terkeluar kalu beranak nikah la plak....
cheqna : takut ngat dang kokrang
wani : aku kata doh..nisa memang banyak ngarut lening.....hahahahaha
hilang sakit perut seketika....
ngok ngek tul..nisa ni dah beberapa kali kami kesan suka cakap laju yang ntah pape....hahahaha
 cheqna..linda..wani dan wan muzahar
 iwan..cheqna dan of coz nisa.....=)

8 comments:

  1. hihi kadang-kadang ada gak tersalah cakap ngan hubby..dibantai gelak kat kita..nak laju cakap punya pasal kan:)

    ReplyDelete
  2. lea selalu kena gelak ngan suami sebab tersalah cakap

    ReplyDelete
  3. heheh...klaka la nisa tu..

    kim slm kat dia eh...hehe...

    ReplyDelete
  4. qemaishak
    tu la...cheqna pun kadang2 cam gitu gok....
    sokmo bebudak ni n incik tunang bantai gelak sakan..

    ReplyDelete
  5. bila dah laju sgt percakapan mmg boleh tersalah cakap...jadi kelakar pd yg mendengar..heheee..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~