Jul 20, 2011

~ segmen jom selongkar ~

assalamualaikum...
jom kita main terjah2 dalam segmen jom selongkar....cheqna tak tahu nak buat apa..almaklumlah hari ni kan terengganu cuti...baik cheqna wat sesuatu yang boleh mendatangkan kesengehan pada cheqna...jom jom
kita dalam segmen jom selongkar hendbeg anda......ngokngek kan cheqna....tak de pape yang nak dibuat...hahahahaha...ala...mehla baca sampai habis meh meh....
nak tengok ke ape yang ada lam hendbeg cheqna ni??eksklusif ni..hehehehe
nampak ke??ada buku bank..gula2..pen..purse..kunci mr black..tisu..hand stamp..kamera..beg koko tu ada henphone ok...beg hitam tu ada pendrive,pengetip kuku, earphone..ada external hardisk..dan paling tak leh blah ada charger phone.....
macam2 ada..incik tunang selalu gelak kalu cheqna kuarkan semua harta karun ni...lagi satu nampak tak beg kat belakang beg henset tu??
dalam beg tu ada lipstik..lip liner..vaseline sebab kalu duk lama2 lam ekon bibir cheqna cepat kering..ada perfume..bedak miyami...ada spray untuk spek cheqna dan ada losyen cap vaseline jugak..
dalam henbeg anda plak ada ape yer???ce kongsi ce kongsi =) 

19 comments:

  1. Dalam handbag saya wajib ada purse, henfon & mekap....

    ReplyDelete
  2. kalau dah namanya perempuan, dalam handbag memang ada macam2 ya cheqna.

    Rasanya handbag akak lebih kurang sama kot, tp akak ada compact powder dgn lipstick je untuk mekap, satu lagi ada pampers anak satu. Memang sentiasa simpan satu dalam tu sebab biasa kemana2 bawa dia kan...hehe

    ReplyDelete
  3. hehehe..lebey kurang je ngan hana nih..cuma hana ada tambahan satu gunting..sbgai protection..ekekeke

    ReplyDelete
  4. hubby ai plak suker cakap mcm ni

    " dalam hbag ada bag.. [bag makeup], klu rasa tak muat, dia nak belikan beg cina mcm karung guni tu "





    sentap tak? hahahaha

    ReplyDelete
  5. kty pun dalam bandbag ada mcm2 harta karun

    ReplyDelete
  6. doc muda jarag pkai handbag,tp klu pakai tu,bwak yg ala kadar je...bedak,lip balm *bibir alergik*,eyeliner,purse,handset n earphone,pen n kertas note yg kecik tu.....

    klu g backpack or travel mne2...same mcm kt atas cume tmbah sunblock n charger hnset + toiletries...
    *org kecik xleh bwk beg besar2..nnt mcm bwk karug guni..huhu*..

    ReplyDelete
  7. mcm2 ada! tgk beg pun dah mcm beg balik kg, heeeee~

    ReplyDelete
  8. ekekekek...same la dlm beg ade beg & ade beg lagiii..huhhuhu...

    ReplyDelete
  9. tu la semua khzanah perempuan mcm kita kannn...hehe...

    ReplyDelete
  10. hahah..dalam beg kite plak...ada beg..lepas tu ada beg lagi..ber "beg-beg" suami kite kata..eheheheheh

    ReplyDelete
  11. mcm2 ader... lebih pd poket doraemon... huhu...
    tp hok penting skali henpon, kamera dan alat mekap...
    henbeg berat dgn mcm2 mak nenek...
    klu berat pitih dakpe gok... hehehe....

    ReplyDelete
  12. iz dah x nampak brg2nya..untung chegna sebut satu2..:) mana x nya kt meja tu penuh ngan brg..hehee..

    ReplyDelete
  13. HAHAHAAAAAAA!!
    segala mak datuk nenek ada!!!

    saya..
    saya semua letak dalam poket je...

    ReplyDelete
  14. cc DAH POSTY ENTRY NIH.MUNGKIN 2TAHUN LEPAS.

    ReplyDelete
  15. lama tak rasa bag penuh cengitu..hehhehe skang tak boleh gituw wooo nanti bukan saya pakai ada la makhluk kecik yg pakai...habess akekkeke

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~