Jul 17, 2011

~ sabtuku di Kuala Terengganu ~

assalamualaikum....
yuhhhuuuu...selamat hari ahad......cheqna cuti..sila jeleh...nak g jenjalan ngan bakal mertua doc muda..sila jeleh
tajuk tak leh blah.....yela...cheqna kan stay kat daerah hulu terengganu....jadinya kena la wat tajuk cam gitu sebab kelmarin memang cheqna di Kuala Terengganu...hahahahahahahaha
ekceli...kelmarin cheqna ada pogram kat Pustaka Negeri...depan KWSP..berhampiran Mydin Mall, berdekatan Giant...hehehehehehe..program Jom daftar taska....3 buah daerah terlibat iaitu HT,KT dan Marang..
iwan memang...saje nak menjahanamkan keayuan cheqna ngan mengsnap gambo ini...ntah ape yang cheqna tengok tu sampai jadi camtu....hilang keayuanku..arghh gasak.....hahahahaha
pastu dalam kul 12 tgh cheqna kuar sekejap sebab nak g cari kopok...sebab dah janji nak jumpa seorang blogger yang datangnya dari KL.....ada kursus di terengganu...so bila lagi kan....sudah beli kopok kat Bukit Tok Beng..cheqna berdesup ke hotel tempat blogger berkenaan kursus...sebabnya pogram cheqna lum habis lagi....kena pandai amik peluang r...tambahan plak semalam...Hot Fm ada pogram kat Mydin Mall...kompem jem jalan....
dah sampai kat Grand Continental..parking memang susah...so msj bagitahu dah sampai....tak lama lepas tu turunlah orang berkenaan....cewaahhhhh cam saspen la plak....oit...bukan berlawanan jantina ok...=) nak tahu sape yang cheqna jumpa???alahai...lupa nak snap gambo...kalut punya pasal....orang berkenaan adalah orang yang cheqna panggil MAMA 
akhirnya dapat gak jumpa walaupun sekejap.....siap dapat present lagi tau.....sila jeleh..
dalam ni ada apa?????susah2 plak mama ni tau..tapi cheqna suka....hehehehe
 ada pen dan ada lagi satu bungkusan....jom tengok pulok dalam bungkusan tu ada apa..
ada FM..ada yang gambo gunung kinabalu dan ada keychain  penyu...semua ni mama beli masa mam g sabah kot...kecuali FM tu dari Kedah.....wah..thanks mama.....cheqna pulak yang segan sebab tak dapat bagi pape pun kat mama.......
hari ni kot mama bertolak balik ke KL...moga mama selamat sampai.....maaflah tak dapat nak sembang panjang...sebab time cheqna keje kan....insyaallah..lain kali kita jumpa lagi ye mama =)

12 comments:

  1. wah!! dari hulu ke kuala yerk..... bestnye dapat jumpa bakal mertua kan...

    ReplyDelete
  2. ooooo...eleh,nk g amk bakal adik ipar la tu...die balik arini kn..
    i ni penyegan...x jeleh sgt bnda2 cmtu,sbb klu doc muda nk jmpa bakal mertua...jantung doc muda x keruan...wakakaka..jd bek x yah jmpe sape2..hehehe

    eerrrkkk,bakal mertua cheqna tu nmpak cm baik,lembut je kn..takot doc muda nk ckp biasa2 dgn die..huhu

    ReplyDelete
  3. wah best dpt present..

    molek mulut ngange ow..hehe

    ReplyDelete
  4. maszmadi
    dekat je.....45minit je drive..hehehehe
    memang besh walaupun sekejap je=)

    ReplyDelete
  5. docmuda
    bakal mertua cheqna sangat baik..memang lembut orangnya....tak yah segan2...buat biasa je...selagi kita tak langgar batasan...ok le...
    tak jadi ler pegi..incik tunang tak bagi keizinan...dia suh tunangnya berehat sajer...huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. ~amyliana~
    memang besh...sabik kata...iwan r tu khenak.....dokleh tengok kak na comel sket ada je hok jeleh...hahahahaha

    ReplyDelete
  7. moon alea
    beli..just bagi kepok keping je....
    nway thanks sudi singgah n komen =)

    ReplyDelete
  8. ombak baik
    meh sini meh...=)
    nak berapa hengget???=)
    nway thanks sudi singgah n komen =)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah, masih terasa hangat pelukan anak mama. FM tu pun mama beli masa mama ke Kedah bulan lepas.

    Mama sampai ke rumah lebih kurang jam 11.00 malam tadi.

    Terima kasih kerana sudi berjumpa dengan mama, ya. :)

    ReplyDelete
  10. mama
    sama2...
    lain kali kita jumpa lagi ye
    insyaallah =)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~