Jul 27, 2011

~ rindu........~

assalamualaikum...
malam2 yang hening ni....menjelang bulan ramadhan..tetiba rasa sayu je...rindu r...
rindu bersama.....skang yang bongsu je duk jauh...keje kat johor...adik laki cheqna...satu2nya....oit..jangan bandingkan ketinggian mereka ngan cheqna....
sengal...dapat teka ke mana satu ira mana satu ila????
 terselit arwah toki di belakang....ouh ye....ila baju biru..lagi sorang sah2 ira...
 ma cheqna cantik macam cheqna kan???muahahahahaha ayat tak leh blah......napela cheqna tak tinggi macam ma??hurmmmmm...
 eh...erm....kami bersama mak2 kami.....incik tunang selalu tak puas hati kalu tgk gambo2 kami sebabnya ternampak jelas disitu perbezaan kulit antara kami...hahahahaha...nasib r....skang agak susah untuk pilih color wedding kami sebab incik tunang susah nak berkenan ngan kaler yang cheqna berkenan dengan alasan kebanyakan warna tak sesuai dengan kulit dia....sabo jela....
errr..amende cheqna melalut ni??sebenarnya nak cakap rindu nak kumpul bersama2 ngan adik2 cheqna..apatah lagi skang kan nak masuk bulan ramadhan...ma mesti termenung panjang kalau teringatkan adik yang bongsu tu....ermmm...agaknya sebab tulah cheqna tak dapat keje jauh2 kan????? 

28 comments:

  1. suka Kak Amie tengok foto cheqna sekeluarga... nampak bahagia sekali, moga2 rumahtangga yang bakal dibina sama rukun damai seperti keluarga cheqna ye.... aminnn

    selamat berpuasa cheqna

    ReplyDelete
  2. cakap pasal rindu mlm2 ni....sy pon same la cheqna,rindu jgak...huhuhu

    lame dah pendam nih..wuawuawua...Y_Y
    tp xpe..nk terubat dah,skit je lg..hehehe *smbil brangan*....tp seb bek la dunia skag nih canggih,leh la bckp smbil tgk ma...*tp still x same klu bckp dpn*....pasni,nk keje dekat2 je,xmau dah jauh2....

    ReplyDelete
  3. rinduuu...

    rindu kat sape sebenarnye ni..cheqna...


    rindu kat en tunang ke...hihihi...

    ReplyDelete
  4. Ma cheqna memang masih terserlah kejelitaannya. :)

    ReplyDelete
  5. Cheqna gambo pertama tu sbb mereka pakai heel kot...ehehehehhee cheqna pakai selipar biasa je kan....eheheehe

    nanti kalo cheqna kawin mesti dpt kembar kot....bestnye

    ReplyDelete
  6. seronok kan klu kita dapat berkumpul ramai mcm ni .... raya nnt kot insyaallh...huhu.. rindu mak ayah laaa...

    ReplyDelete
  7. waaaaa rindu gak ngan mek abah kat kampung...best kalau dapat berpuasa, berbuka & bersahur ramai-ramai cam dulu2 huhu

    ReplyDelete
  8. sama r dgn en.tunang sy kakna..ssh nk cari warna tuk dia sb dia pun ala2 in.tunang kakna..heheeh

    ReplyDelete
  9. aku pun rindu ngan adik aku...

    mcm dah lama sgt lak aku tak jumpa dia....

    ReplyDelete
  10. jue pun walau dah kahwin..still rindu dgn adik beradik..dgn mak ayah apakan lagi..hehehe..

    ReplyDelete
  11. sayangsayangibu
    sangat2 untung...=)
    berharap boleh dekat sokmo ngan ma...

    ReplyDelete
  12. amie
    terima kasih kak
    insyaallah
    selamat berpose juga untuk akak=)

    ReplyDelete
  13. doc muda
    berdoalah...moga2 impian dan harapan itu akan dimakbulkan...
    insyaallah =)

    ReplyDelete
  14. ainnoraini
    ngan incik tunang always dapat cakap...kadang2 jumpa...
    ngan adik r sebab nak jumpa payah...

    ReplyDelete
  15. mama achik
    dan anaknya pun sama kan??
    hahahahaha

    ReplyDelete
  16. ~asha~
    mereka2 tak denya nak pakai heel bagai ni dah memang cheqna pandok..=(
    kak sha jangan tak tahu...incik tunang pun ada kembar..mak sedara dia r....
    beshnya dapat kembar =)

    ReplyDelete
  17. adarnadzmie
    berkumpul ramai2 ngan family sangat menyeronokkan =)

    ReplyDelete
  18. qemaishak
    ouh....memang sangat2 besh...jom balik kampung meh meh meh

    ReplyDelete
  19. amyliana
    incik tunang kak na tu ngengada je lebih hahahahaha

    ReplyDelete
  20. sang ratoo
    itu semestinya kan...
    nak2 kalau hubungan kita memang rapat lagilah teringat..=)

    ReplyDelete
  21. wahh.. segak2 adik beradik cheqna ye. semua muka ikut muka ma cheqna.. manis gitu.. :)

    ReplyDelete
  22. lia
    segak tu ape??cantik ke??or kemas??
    hehehehehe anak ma katakan....=)

    ReplyDelete
  23. cheqna.. org kedah kata "segak" tu cantik,lawa,bergaya.. hehe.. dah agak mesti cheqna akan tanya.. hehehe

    ReplyDelete
  24. best la hai nak raya jumpa sanak saudara...paling best balik kampung...jumpa adek2 gosip sakan kannn :)

    ReplyDelete
  25. bitt
    tak semestinya untuk raya je...kalau dapat kumpul ramai2 memang besh =)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~