Jul 15, 2011

~ nape cheqna tak suker????~

assalamualaikum...
ermm..sape kat sini pakai phone or laptop yang canggih manggih jenis touch skrin??angkat jari anda...wallah..macam la cheqna nampak....hahahaha
cheqna tak suka sangat yang jenis2 touch ni...baik tepon mahupun laptop....sebabnya????wallah...jari cheqna kan gebu gebas.....bukan runcing..jadi bagi cheqna agak susah nak touch2 tepon or lappy ni
ni masa duk sibuk2 nak belajar touch2 acer iconia tab incik tunang....nyampah tau...selalu incik tunang r akan klik..sebabnya ngan jari cheqna mende alah ni tak nak berfungsi ok..selalu kena gelak ngan incik tunang...sangat menyampah.....sebab itu cheqna tak suka..mencik...
anda plak camana???mesti suka kan ngan tepon2 yang jenis touch2 skrin ni....... 

18 comments:

  1. kty pakai hp tak canggih..tp touch jugak ar.leh ar.memula susah..tetapi lelama cam tersyiok gak..

    ReplyDelete
  2. hhmmm...same la kite...x suke gak yg touch2 ni...mnympah tul,sbb xleh nk rse butang die...xtau dah tekan ke blom..tup2..telebih tekan la...x tertekan la..last2..ko amk la tepon ko ni,mlas aku nk pkai...nokia 3310 gak yg best...hahaha

    tp klu maen game kt ipod tu bleh lg la...tp klu nk taip2..sama laju ngn siput kt sebelah la nk abiskn 1 ayat tu...huhu

    ReplyDelete
  3. setakat ni cuma HP jerk yang touch2, tu pon coz hubby yang beli coz nak sama model kan.. hehe

    ReplyDelete
  4. hehe... akak guna hp touch murah punyer.. awal tu mcm susah gak la... skrg dh senang sket.. galaxy Tab pun mcm tu gak.. skrg dah besa.. hehe... cuba guna selalu mesti terror..hehe

    ReplyDelete
  5. mula2 guna hp jenis touch ni rasa susah juga, lama2 ok lah cheqna...

    Akak suka..:)

    ReplyDelete
  6. yeay!! ai pon pakai hp touch2 jugak!! mule2 mmg payah.. asyik typo je (erk sekarang pon kott).. haha

    ReplyDelete
  7. su ske sebb tpnku pun touch2 gak...hehe .. tp yg x best bila tgh drive nak reply msg.. ssh bangat...

    ReplyDelete
  8. atty's
    cheqna memang dok berminat r ngan touch2 ni..
    sudah diberi pilihan baru2 ini...cheqna memang tak akan pilih touch skrin ni..=)

    ReplyDelete
  9. docmuda
    hahahahaha
    cheqna setuju..memang kalu menaip kompem menang siput..hahahahaha

    ReplyDelete
  10. maszmadi
    wah beshnya....tapi kan dah lama2 mesti terbiasa kan???

    ReplyDelete
  11. adarnadzmie
    tu r...kalau dah lama2..terbiasa r tu..tapi cheqna memang tak minat hehehehehe

    ReplyDelete
  12. ~yus~
    mula2 memang susah kan kak??
    dah lama2 biasa la tu sebab hari2 duk belek n telek ke touch skrin punya phone...=)

    ReplyDelete
  13. ajee
    tengok ajee taip typo teringat satu kisah lucu....hahahahahaha
    ala..dah lama2 mesti awk expert kan??

    ReplyDelete
  14. sue
    sokong....hahahahahahaha biarpun patutnya masa drive tak leh msj2 or koling2..hahahaha

    ReplyDelete
  15. x merasa la yg touch2 tu...x tahu la camner rasanya..hehee

    ReplyDelete
  16. ~iz~
    hahahaha..ada kata besh ada kata tidak =)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~