Jul 29, 2011

~ esok cheqna akan ke........~

assalamualaikum
tv on...801...sedang menyaksikan persiapan Harimau Malaya yang akan menentang Singapura....lappy tetap on...taip n3..sebabnya esok memang cheqna tak akan on lappy..kalau on pun mungkin malam selepas cheqna selamat sampai..
selamat sampai??sampai mana??cheqna nak kemana???dengan sape??kenapa????ouhhh ok ok ok...cheqna akan jawab sendiri soalan yang cheqna sendiri taip..lalalalala
ok...esok cheqna akan ke JB....ye JB..Johor Bharu..bukan Jerangau Barat ok...hehehehe...cheqna akan ke JB bersama ma dan juga incik tunang...nak buat apa??cari barang kahwin ke??ouh tidak....kami ke sana untuk memenuhi hajat ma yang nak jumpa anak bongsunya.....yela...adik lelaki cheqna kan keje kat johor...pahtu dah nak masuk bulan pose ni memang ma teringat anak bongsu dia...lagi 3 anak dia tu dah sah2 duk terengganu je..nak2 anak sulung dia yang always berada di bawah ketiak ma...hah??sape anak sulung dia??cheqna r..sape lagi...lalalalala
so, esok mungkin kul 8pagi kami akan gerak dari umah...pick up incik tunang kat dungun sebab dia akan bersama 2 adik dia lagi ke Kemaman..so adik2 dia akan turunkan dia di dungun dan diambik oleh cheqna...perghhh meh2 barang buangan je incik tunang cheqna ni...hahahahaha....
jadinya...doakan moga cheqna, ma dan juga incik tunang selamat sampai.....amin....sila rindukan cheqna....dan insyaallah..malamnya cheqna akan terjah anda semua ok...
daaaa.... 

6 comments:

  1. semoga selamat pegi dan balik...insyaAllah,dipermudahkan perjalanan...melepas jgak la ustaz hensem sy nk g amk novel esk.die bru je plan nk g ambk novel esk...eerrr,bleh dop tulun bg kt die...huhuhu..sbb esk die ad interview kt kemaman...x sempat la nk g ambk esk...

    ReplyDelete
  2. Didoakan selamat walaupun di mana berada. Amin.

    ReplyDelete
  3. semoga cheqna selamat sampai JB tu ye... :)

    ReplyDelete
  4. moga perjalanan pergi dan balik selamat hendakNYA..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~