Jul 28, 2011

~ cheqna di hari khamis....~

assalamualaikum..
hari ni gotong royong kat opis......dimulakan dengan perhimpunan bulanan....dan cheqna kena bagi talk jugak hari ni..tajuknya "bekerja di bulan ramadhan"..err..tajuk tu terlintas masa dipanggil untuk bagi talk tadi..muahahahaaha ghasak..janji cheqna bercakap gak...
memasing di pagi hari..wani tak leh blah ngan selipar jepun je.....sebab kami kan ada gotong royong pagi ni...ye..staf opis cheqna just 28 orang je...ada yang kursus..ada yang cuti bersalin...tu yang makin kecik je nampak bilangan orang tu..
nisa..iwan..haji mez n cheqna...well..bergambar adalah kegemaran kami.....
dengo cheqna bagi talk..muahahaha....
berkenan nak buat adik ipar???kakak ipar??menantu????ouhhh..maaf borang sudah habis...lalalalala
baca ikrar..apesal muka cheqna cam gitu????
sempat lagi songlap anak salah sorang opismate...nurfarisha syazwina...n wani...errr..ada bakat jadi mama tak???lalalalalalalalala
skang dah siap sket...masih ada lagi benonya...geng2 laki tengah memaku2 bagai kat depan..so rilek r kejap...nanti cheqna terjah anda semua ye...jangan bimbang...cheqna akan terjah jugak walaupun dah lambat..=) 

22 comments:

  1. kami pun ada perhimpunan tadi....

    k.sha dah rehat jadi konduk koir....lepas bersalin plak bersambung kembali....

    ReplyDelete
  2. misya
    alhamdulillah...bolehlah...dan memang itu salah satu bidang kerja cheqna =)

    ReplyDelete
  3. ~asha~
    cheqna dok dang nok koir2 ni..kalu ada koir soheh cheqna kena jadi konduc muahahahaha

    ReplyDelete
  4. biar nampak kemas dan cantik menjelang ramadhan.. ;)

    ReplyDelete
  5. hehe...memang dah ada bakat jadi mama tu cheqna. InsyaAllah, lagi 2 tahun kot ya, pegang anak sendiri...:)

    ReplyDelete
  6. semangat sungguh cheqna berikrar...hehe...

    ReplyDelete
  7. mmg ade bakat nak jd mama...sesuai sangat bile dh pegang baby tu...insya allah tak lama lagi pegang baby sendiri pulak ye cheqna kann...

    ReplyDelete
  8. cheqna, kirim salam kat abg sasa rambut pacak tu okesss

    ReplyDelete
  9. td skolah kita pon de gotong royong gak sbb de meeting PIBG

    ReplyDelete
  10. ainnoraini
    amin amin amin ya rabbal alamin...
    insyaallah kak =)

    ReplyDelete
  11. NM02
    laki orang...sekian harap maklum...hahahahaha

    ReplyDelete
  12. sifu
    oh ye ke??
    tapi x de bacaan ikrar kan???
    hehehehe
    nway thanks sudi singgah n komen =)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~