Jun 22, 2011

~ tak leh derhaka...allah bayar cash....*sambil muncung2 mulut*~

assalamualaikum...
masih berkisar aktiviti cheqna pada 20 dan 21 Jun 2011...maaf la ye kalau rasa bosan tak yah baca...huhuhuhu almaklumlah cheqna kan suka merepek merapu meraban dan yang sewaktu dengannya tapi apa yang cheqna curahkan disini semuanya yang berlaku pada diri cheqna....tak berkaitan ngan orang lain..
masa sampai pagi 20hb tu...cari parking kat hotel memang dah full...so nak tak nak terpaksa g parking nun jauh di belakang hotel dekat ngan pantai..bimbang gak weh...yela..ingat senang nak dapatkan mr black tu??dalam lif masa nak naik tingkat 3 untuk daftar tetiba tinggg..idea sudah datang...tepon incik tunang...ala...tak berjawab la plak...x pela..
masa duk sibuk2 cari tempat duduk..almaklumlah tempat duduk dah ditetapkan mengikut kontinjen..incik tunang kol...ape lagi...mengadu domba la*ting tanduk sudah kuar* hahahaha..x de la cakap ngan dia bimbang kan mr black yang terdedah tu...so incik tunang dengan baik hatinya cakap nak datang amik kete...yes suka....
tetiba dalam kul 1230pm..nampak ada kol dari incik tunang..apehal plak mamat ni...nak kol malas sebab duk asyik dengo dr naufal cakap...msj jela tanya kenapa..boleh incik tunang jawab "abg nak g pulau kapas ni yg, dlm kul 5 ptg abg blik abg trus amik kete yg"
wallah....amboi amboi amboi...saje la tu nak menjeleskan aiii..nyampah tau...terkejut la jugak...bila ditanya nape nak g pulau kapas katanya kawan dia ajak temankan sebab kawan dia nak amik lesen scuba...maka pergilah kekanda tunangku ke pulau kapas...oh ye...dari jeti marang nak ke pulau kapas amik masa dalam 10-15minit je pun...sebab tu boleh balik hari...
dalam kul 530pm incik tunang msj bagitahu dia dah balik...so cheqna tunggu jela...sambil2 msj bagitahu lapar.. no respon...huh!!!sodih makcik tau...yang ni besh...mencik.....kul 640pm incik tunang kol bagitahu dia dah sampai..masa ni cheqna dah ada lam kete...tunggu dia r..lambat...disebabkan incik tunang tak jawab msj bahagian lapar tu..cheqna beranggapan incik tunang dah makan ngan kawan dia..so fine...jadi bila nampak incik tunang..terus cheqna stopkan kete..kuar dari tempat memandu..bukak tempat duduk belakang amik beg terus nak masuk hotel..langsung tak tegur incik tunang...tak tengok pun muka dia...huhuhuhu...konon2 merajuk....incik tunang plak selamba badak masuk kete tutup pintu dengan menganggap cheqna nak g anto beg( ni dia citer r ) sekali dia fikir lambat plak kalau cheqna g anto beg...incik tunang panggil cheqna tak dengar sekali dia wat hon..cheqna berpaling..dengo incik tunang tanya " nak makan dop?" sekali baru cheqna nak jawab...cheqna tergelincir weh..tak perasang ada lubang kat situ...dengan kasut yang agak tinggi lebih kurang 1 inci setengah....anda bayangkan...tak jatuh gedebuk..macam terseliuh r...sakit weh....hilang aku nak majuk...terus masuk kete membebel2 ngan incik tunang....boleh dia bantai gelak....tahu dia jawab apa??
" tu la...tak baik derhaka ngan abang...allah bayar cash" chesskek punya tunang...huhuhuhuhu..sakit weh...tapi sama2 gelak r sebab masing2 ngok ngek...sorang nak ngajuk sorang plak hati batu tul tunang aku ni..sabo jela....cheqna dapat hadiah tau...nak tau ape dia??jom sama2 saksikan...hahaha statemen poyo...
 yang ni incik tunang amik masa dia berenang2 di Pulau Kapas itu......cantik kan??secantik penerimanya lalalalalala...ala korang saja le tu dengki..hahahaha..
ermm...jom bercuti di pulau...*masih banyak keje ni* =(

14 comments:

  1. wah, dalam cibuk2 cheqna sempat buat n3 panjang2 kan..

    ReplyDelete
  2. Comel la anak menantu mama ni. :)

    Tahun lepas mama duk kat Seri Malaysia Marang tu, kemudian ke Pulau Kapas. :)

    ReplyDelete
  3. maszmadi
    n3 ni ditaip malam tadi la kak..publish je hari ni...hehehehe

    ReplyDelete
  4. ~asha~
    alhamdulillah...moga2 sayangnya kan berkekalan buat selamanya amin..

    ReplyDelete
  5. mama
    kali ni g pulau redang plop..jom...=)

    ReplyDelete
  6. salam kenal...thanks sudi singgah blog xora..:)

    ReplyDelete
  7. OMG....jelezzzz...huhu
    but i'm happy for u...=)

    ReplyDelete
  8. doc muda
    jelezzz?????hahahahahaha memang itu niatku.....
    ouhh...thanks dik =)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~