Jun 2, 2011

~ spot the different....boleh ke????~

assalamualaikum
kita kembali lagi dalam segmen mengimbas kenangan bersama cheqna...ye kali ni kita imbas kenangan masa kecik2 dulu...tapi bukan zaman cheqna tapi adik cheqna.. mintak2 adik2 cheqna tak baca n3 ni..kalu tak mati aku kena pelangkung....hahahahahaha
bagi yang dah maklum memang tahu la kan cheqna ada adik kembar....jom kita tengok gambo adik kembo cheqna ni....yang namanya Shakira n Shakila...jom..

cantik kan mereka??? puji sebab tak mo kasi mereka berdua pelangkung cheqna

ce teka ce teka..mana satu ila mana satu ira???
teka r mana satu kakak mana satu adik..ira kakak ila adik....
amik korang...gambo deme time dah besar gedabak...dapat beza tak??
saje nak suh korang pening........sama ke???
ekceli.....n3 ni khas untuk adik cheqna berdua...sebab hari ni hari lahir mereka...so SELAMAT HARI LAHIR UNTUK NADIA SHAKIRA N NADIA SHAKILA YANG KE 26..dengan ucapan..kepada Ira dulu r sebab dia kakak...semoga panjang umur murah rezeki bahagia bersama keluarga dan cepat2 dapat baby....im waiting 4 ur generasi kembar okiesh...dan kepada Ila...semoga panjang umur murah rezeki cepat dapat kekasih..boleh kahwin sama2...=)
err..anda ada calon ke untuk Ila tu???ce kongsi ce kongsi...mati aku karang kena karate ngan ila ni..
daaaaaa 

24 comments:

  1. mmg serupa...seronoknya cheqna ada adik kembar seiras..

    hepi birthday utk mereka berdua..semoga diberi kesihatan yg baik dan sentiasa dimurahkan rezeki hendaknya..amin...

    ReplyDelete
  2. wahhh same.rara pon ada adik kembar gak.heeee.tp x same sgt.

    ReplyDelete
  3. wahh.. mmg serupa lak cheqna
    happy birthday utk twin ni ye.. moga murah rezeki..

    ReplyDelete
  4. best nya ada adik badik kembar...nanti cheqna pregnant biar kembar yee..heheee

    ReplyDelete
  5. seelamat hari lahir buat depa yer..yana pening tk dpt nk beza...

    ReplyDelete
  6. Bila tak bercermin mata memang sama. Tak lama adalah jodoh dia sebab kembar dia dah kahwin. Selalunya gitu.

    Selamat Ulangtahun buat mereka. Sukalah kakak tengok kembar sama. Best.

    ReplyDelete
  7. rupanya cheqna ada adik kembar ppuan gak macam cik cookie.adik cik cookie 24 tahun.2,2 dah kawin.happy birthday....

    ReplyDelete
  8. wahida
    memang seronok kak..nak2 time kecik2 dulu..besh sangat...
    terima kasih kak =)

    ReplyDelete
  9. rarapinkmafia
    deme ni memang sama...kadang mereka sangat suka membuli cheqna...sebab mereka kan kembar ada geng..cheqna sorang2 huhuhuhu

    ReplyDelete
  10. mayamayana
    memang nak suh pening pun....
    hahahahaha
    thanks ye =)

    ReplyDelete
  11. kakzakie
    harapnya begitulah...
    amin.....=)

    ReplyDelete
  12. cik cookie
    wallah...lamanya tak tengok CC ni
    sihat ke???

    ReplyDelete
  13. memang seiras, x dpt nak beza.

    syoknya cheqna ada genetik kembaq

    ReplyDelete
  14. hepi besday untuk ira n ila... moga dapat kawin same2 ngan cheqna.. haha

    samapi sudah x tau mana satu ira n mana satu ila.. huhu

    ReplyDelete
  15. mrseady
    cheqna ni nsb baik ada gak kalu x kempunan gak ni..

    ReplyDelete
  16. idasz
    hahaha
    mmg besh bakl suami cheqna pun ada kmbar mg2 cheqna pun akn ada ank kmbar..

    ReplyDelete
  17. maszmadi
    thanks..insyaallah kak
    ira byk tahi lalat ila x dop hehehe

    ReplyDelete
  18. happy birthday to them....nk jgok kawin sama2 tu...hahaha

    hhmm...nmpk gaya,bleh ank buah kembar la cheqna nnt...waa,xyah tggu lme2..skali bsalin trus dpt 2..hehe

    ReplyDelete
  19. mmg sebijik sama la.. happy birthday to them...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~