Jun 17, 2011

~ spa kat umah ~

assalamualaikum....
sejak balik dari KL ni...penat sangat2..tubuh pun rasa seram sejuk je...sangat2 penat...tambah plak kena kusus lagi on isnin dan selasa ni...penat...huhuhuhu tapi motivasi cheqna adalah dengan memikirkan rakan2 yang dah kahwin n ada anak2 yang rilek je hadapi semua ni..so cheqna pun bersemangat jugak..
hari ni jumaat kan..so tak keje...just rileks2 je kat umah....adik2 cheqna ada kat umah kecuali yang bongsu la..adik cheqna yang no 2 tu..ira ada panggil orang tuk wat sauna kat umah.....just bayar RM30 je..selama 1 jam....cheqna tak try sebab keadaan tubuh cheqna yang kurang sihat tak mengizinkan untuk cheqna berkelakuan seperti biasa....
ni bilik kurungan....hahahahaha..ma ngan ira yang try..kene berkemban bagai..tak koser mak...huhuhuhu..
mamat ni tengah merebus segala mak nenek..halia..daun pandan..lada..dan macam2 lagi r...cheqna tak koser nak turun ke dapur.....cheqna just kat atas umah je.....tapi bau haruman yang kuar dari rebusan tu sangat2 besh...sangat menyenangkan....besh je..tenang je......
lepas sejam....ma timbang turun 1.2kg..ira 1 kg...sebelum buat mende ni...dia ada amik timbangan berat..bmi..tekanan darah...nanti r..bila cheqna ok cheqna akan buat r..skang tubuh tak besh....banyak mende kena buat...penat r....cheqna bajet lepas habis program ngan BAKTI ni cheqna nak cuti r barang seminggu dua...bercuti di Pulau ke..nak tenangkan dan rilekskan diri sebelum berposer.....boleh???ada sesape nak sponsor ke???
huarghhhh penat.....

8 comments:

  1. ooo...ada gak ek khidmat cmtu...best2
    btul kan...kite kne slalu pikir,ada lg orang laen yg lagi penat,yg lagi susah dari kite.,..bru la kite bersemngat sket...doc muda stuju sgt klu bab2 bercuti tuk rehatkan badan lepas pnat hempas pulas ni,g tgk2 keindahan ciptaan Allah ni,leh tenag seketika...btw,doc muda xde kt umah hri mggu ni,bak kte cheqna,bercuti nk rileks2 kan dri...=)

    ReplyDelete
  2. Lainkali boh daun kunyit sireh sikit..hehe

    ReplyDelete
  3. chek na mana gambar berkemban. ekekek. biar betik sekali buat turun 1.2 kg. cik ina nak. kalau hari hari ni mahu selim.pulau tu , redang ke ?

    ReplyDelete
  4. ajee
    boleh...boleh blah...
    lalalalalalalala

    ReplyDelete
  5. doc muda
    beshnya g bercuti......jelez ni...

    ReplyDelete
  6. zeqzeq
    rasanya dibubuh doh..daun pandan pun ada..

    ReplyDelete
  7. cik ina do do cheng
    gambo berkemban???ekslusif di....jeng jeng..
    yup turun 1.2kg..ala lepas tu makan nasi naik balik 2 kg..tak ke haru....=)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~