Jun 24, 2011

~ penunggu istana~

assalamualaikum....
selamat malam jumaat.....dah baca yassin ke??cheqna dah alhamdulillah..pas solat maghrib..baca yassin..sedekahkan pada arwah ayah...arwah atuk...dan juga seluruh umat islam yang sudah kembali ke rahmatullah..
malam2 jumaat ni kan..besh gak citer bab2 misteri ni..hehehehehe..x de lah...cheqna cuma nak tanya anda jela..sape penah tengok citer penunggu istana??ala citer pasal sekumpulan student yang wat kajian kat istana mana erk..lupa la plak...ekceli cheqna baru tengok citer ni kelmarin...cheqna kan suka tengok mende2 yang paranormal ni....memang cheqna nak sangat tengok citer ni sebab katanya kan citer benar...rakaman sebenar budak2 tu...so memang cheqna nak tengok r...
tapi lepas tengok kelmarin cheqna macam pelik je...tertanya2 pulak sejauhmana benarnya cerita ini....ada sesape tahu tak??ye ye...cheqna tahu cheqna sudah sangat ketinggalan zaman...tapi tak salahkan kalau anda semua bagitahu cheqna kan??

12 comments:

  1. Alamak!...tak seram ke cheqna cita tu..Sue ni dah la sorg2 2 mlm ni..huhuhuhuhu..seram lak..Salam kenal juga dari sue (^_^)

    ReplyDelete
  2. cheqna x yah risau...doc muda lg la ketinggalan..tauk die pon x penah dgr ni...cite zaman bile tu??nk2 lg cite antu...memag x tgk la klu sorag2...klu berdua xpe..hehehe

    ada geng....yeke cite betul tu??lulus sensor plak ek...

    ReplyDelete
  3. kalau takutt sgtt

    kak ati mmg tak berani :)

    ReplyDelete
  4. ibh
    bagi yang penakut memng tak yah tengok r citer ni..seram la jugak 30sen..=)
    hehehehe

    ReplyDelete
  5. doc muda
    awk memang ketinggalan kin almaklumlah tak cukup ketinggian..hahahahaha
    tak tahulah betul ke dop..tapi rsanya banyak nipu kot..

    ReplyDelete
  6. ati masrif
    alhamdulillah cheqna berani la jugak walaupun dalam takut2 hehehehehe

    ReplyDelete
  7. abu muaz
    dok leh r..kena tahu gok ni...hehehehehe

    ReplyDelete
  8. Anak mama nak ganti angkel sikes (Uncle Seekers) ke plop?? ;-)

    ReplyDelete
  9. mama
    x mboh heh..hehehehehe
    saje suka2 tengok mende2 cam gitu.. nak g cari??tak koser r mama..=)

    ReplyDelete
  10. amin...semoga diberi kesejahteraan selalu..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~