Jun 22, 2011

~ menghilang lagi???macam chipsmore...kejap ada kejap tak de..lama2 tak de terus...huhuhuhu~

assalamualaikum...
ye ye ye...cheqna tahu cheqna menyepi 2 hari ni....ala...bukan saja2 menyepi ok....almaklumlah bakal YB memang cenggini....hahahaha...ok sila cebik2 skang....
ekceli....cheqna menghadiri kursus anjuran SUK Negeri Terengganu kat Hotel Tanjung Vista Kuala Terengganu..selama 2 hari 1 malam...kursus apa????tengokla sendiri

ye,,,cheqna kan dilantik as a LO laison officer..entah ye entah tak cheqna eja tu..hahahaha..untuk pogram tu la...sukan BAKTI tu....wallah..pompuan yang pemalu cam cheqna ni dilantik as a LO??ok shahlan...ikin..jangan gelak kuat2..ngeeee..dari JKM hanya 3 orang je yang dilantik...selebihnya dari SUK tu sendiri...jabat agama...jabat daerah..jabat tanah...dan pelbagai lagi.....ada r dalam 50 orang kot....
penceramah protokol..sangat besh.....akibat sangat besh...tak pasal2 cheqna berlakon as a datin seri...ok sila jeleh....hahahaha...penceramah ni namanya Dr. Tengku Naufal bin..err...lupa..sangat besh...sempoi je cara dia berceramah..ala..malu r nak amik gambo depan2..kang dr naufal kata aku nak mgorat dia plak...muahahahaha..dr naufal dah kahwin ok..anak dua isteri 1 je....alalalalala
buku pelancongan..yela standby tuk bawak mak2 datin ni kemana2 yang mereka ingin pergi...memang kena cekap r cheqna...dahlah bab jalan ni cheqna memang failed...nasib r...hahahahaha..o ye..pogram ni bermula on 5 julai sehingga 10 julai 2011...jadinya memang tak de n3...tak de tegur2 sape...takde jalan2 ke rumah anda ye pada time tu..harap maklum...perghh bajet orang tunggu kehadiran ko ke cheqna???????
dan cheqna ditugaskan mengiringi kontinjen dari PERLIS INDERA KAYANGAN...yang mana nama group ini adalah baidunita........sib baik kontinjen cheqna hanya 26 orang...kalau yang jaga sabah kesian...48 orang... yang jaga BAKTI lagi r...kena iring isteri PM tu...ngeri weh....takut tersalah pape....moga2 semuanya kan baik2 saja....
malam tadi tidur sorang weh...roomate balik tido umah mertua coz anak keciknya masih menyusu...romate cheqna adalah kak sha..dia kije besut....LO untuk kontinjen perlis gak...setiap kontinjen ada 2 orang LO dan seorang LO yang jaga YDP..means setiap negeri ada 3 orang LO r..habis kelas kul 11malam..masuk bilik solat isyak...bertelefon ngan incik tunang jap...pahtu terus tido....takut????x de la...walaupun ada gak takut sket2 tapi cheqna tak layan sangat perasaan takut tu...nanti cheqna citer apa yang cheqna dah lalui masa kat ISM ngan masa balik dari ISM..tungguuuu..next n3 la..bukan dalam n3 ni...=)
esok masuk opis..ada audit plak..anda bayangkan camana cheqna yang dah hampir 2 minggu tak masuk opis tetiba kena audit lagi..ngan program lagi on 25 hb ni.....tapi tak jugak kurus...*sedih*
esok mungkin tak sempat nak melawat serta berjalan lenggang kangkung ke rumah anda....tunggu la ye....mungkin khamis...tak khamis jumaat...tak jumaat sabtu...tak sabtu ahad...tak ahad isnin...tak isnin selasa..tak selasa rabu..arghhh sudah....tak dapat la tu...heheheheehehe
daaaaa

16 comments:

  1. ... yang penting, anak mama happy sokmo ... :)

    ReplyDelete
  2. oho datin cheqna dah kembali yerk... busy sungguh yerk.. x per, nanti2 kurus lah tu..

    ReplyDelete
  3. cik dah
    kalaula boleh kurus...
    alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. NM02
    time busy..cuba time duk saje2..hehehehe

    ReplyDelete
  5. MLD
    tak selamat lagi..
    esok plak...hehehehehe

    ReplyDelete
  6. maszmadi
    wohooo kak...datin tu..hahahaha
    alhamdulillah
    mga2 kurusla cheqna nanti...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~