Jun 2, 2011

~ kenangan terindah ~

ni adalah classmate cheqna masa kat U dulu...lebih kurang 120 orang n korang sendiri eh nampak kan berapa kerat lelaki yang ada......
rindu r kenangan ni...
* tengok gambo ni sambil diiringi background muzik lagu kenangan terindah-samsons*

6 comments:

  1. mmg majoriti pompuan semua ni...

    cheqna belajar mana dulu?

    ReplyDelete
  2. kalu kemas2 bilik bacaan, suker belek2 balik gambar lama. bila terjumpa gambar beramai2 mcm ni, ada yang ingat nama, ada yang tak ingat tetapi... kenangan tu masih dalam ingatan. kan cheqna...

    ReplyDelete
  3. wahida
    cheqna belajar kat UMT..
    memang pompuan yang ramai...

    ReplyDelete
  4. NM02
    memang setakat ni alhamdulillah masih ingat lagi nama kawan2 kelasmet dulu ni...=)

    ReplyDelete
  5. cheq na, sesuai ngan lagu tu zaman sekolah dan u, waima cik ina tak duk u.kenangan terindah.

    ReplyDelete
  6. cik ina do do cheng
    memang sangat indah kenangan tu...
    nak masuk U balik je rasanya...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~