Jun 8, 2011

~ kenangan mengusik jiwa~

assalamualaikum..
kita kembali lagi dalam segmen mengimbas kenangan...kali ni nak imbas masa zaman skema di tingkatan 6 hahahaha skema ke????erm...masa form 6 kan..cheqna amik aliran ekonomi...subjek yang dibelajar adalah ekonomi kertas 1 dan 2..sejarah kertas 1 dan 2 pengajian am kertas 1 dan 2 serta sejarah kertas 1 dan 2 dan akhirnya tidak dapat dilupakan MUET...hehehehehe
yang beshnya masa form 6 ni...semua classmate adalah pompuan......sekepala lak tu...termasuk cikgu kelas iaitu cikgu Marisah Musa...skang cikgu marisah ngajo kat SMK Bukit Sawa..ermm..bagus dop cheqna still contact ngan cikgu???lalalalala

puteri/srikandi 6A1 SMK Ajil~ Kelas Ekonomi.....semua pompuan termasuk guru kelas..
ni masa kursus kat Qurata Riverside Resort kat Kuala Ibai..time ni citer winter Sonata tengah hot..sanggup  mintak ngan cikgu Azizah..yang tudung biru tu...nak bilik yang ada tv..hahaha
sarah, cikgu skang...dah kahwin n skang sedang preggy anak sulung..Ella dah ada sorang anak...Azita pun dah ada anak sorang...yang hujung tu??doakanlah moga cepat jodohnya ye...amin..
beshnya bila ingat balik masa form 6....time subjek sejarah always ngantuk...hahahahahaha cikgu azizah selalu ketuk2 meja....mana tak ngantuk..kelas sejarah selalunya tengahari..ala kalau tak tengahari pun ko ngantuk gak salmah oi....hehehehe
rindu kenangan yang mengusik jiwa ini...

10 comments:

  1. cikgu sejarah leez mase form 4 paling dasat! sbb dia sker check nota. sape nota xsemenggah & xm'capai piawaian yg ditetapkan, dia suh b'diri. pastu, kene jwb soklan. xdpt jwb kene b'diri atas kerusi & last sekali meja. xdpt jugak jwb, kene cubit kat perut. hadoi la..

    ReplyDelete
  2. hhmm...cmne nk ckp ek??sejarah tu memag xleh buat apa dah...cikgu2 sejarah pon da tau dah....

    bestnye skolah menengah dlu2...pg sekolah sbb nk jmpe kawan2 je...pg dah jumpa,mlm bergayut lg..hahaha,zaman remaja tol...buat jahat,buat sama2..bia sama2 kne...huhu

    ReplyDelete
  3. kuat cheqna duk imbau kenangan ye hihi..best kan bila belek2 album lama tgk gambar muda suci belia kita dedulu :)

    ReplyDelete
  4. bagus..bagus..
    korek lagi bnyk cerita dolu2..
    besh baca ..

    ReplyDelete
  5. perempuan lebih rajin belajo dari lelaki..hehe
    jgn marah org lelaki.. :)

    ReplyDelete
  6. areleez
    besh kan bila ingat balik???
    masa cheqna form 6 pun kena cek gak nota sejarah ni...heheheehe kelako pun ada...

    ReplyDelete
  7. doc muda
    tu la kato..padahal jupo sokmo...tapi thok puas2 kecek...=)

    ReplyDelete
  8. qemaishak
    saje nak mengimbas kenangan dolu2..=)

    ReplyDelete
  9. kak linda
    dah banyak dah dalam n3 terdahulu..ni dah nak habis dah episod mengimbas kenangan lama =)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~