Jun 28, 2011

~ doakan keselamatan cheqna ~

assalamualaikum....
yuhhhhuuuuu.....
ehem ehem...testing testing.......
saje je...hehehehe
ekceli...kat Kuala Berang ni akan diadakan Pekan Budaya tau...bermula esok rasanya sampai 4 Julai 2011..ke luse....tak sempat nak amik cakne sebab tahun ni cheqna tak leh terlibat secara langsung sebab kursus..alahai...baik punya alasan...=)
ni petang semalam..masa duk siapkan booth...belakang tu bebudak ABM ~ Akademi Binaan Malaysia..ce tengok kucing tu..langsung tak bergerak ok...statik sahaja disitu....time ni hujan...
motif????dah bebudak tu kata body cheqna out..jadinya kena sembunyikan r sket..hahahahaha..janji selipar jepun tetap dihati...hahahahaha...ada kaitan ke????lalalalalala..kepada kak marinahunny....kalau ini yang akak tengok maring...ye r tu cheqna.....=)
eh...hari ni kan dalam kul 1030am..cheqna akan gerak ke Port Dickson..menghadiri kursus kat Tiara Bay..sampai 30hb Jun....jadinya dalam tempoh itu tak de n3 dari cheqna dan juga tak de kunjungan hormat dari cheqna ye...jangan marah.....dan sila rindukan cheqna...lalalalalalala
erm...doakan keselamatan perjalanan cheqna pergi dan balik..dan yang pastinya doakan moga cheqna tak mabuk...huhuhuhuhu.......
daaaa.....
jumpa lagi nanti...
take care..=)

18 comments:

  1. Semoga selamat walau di mana berada. Selamat berkursus dan bergembira. :)

    ReplyDelete
  2. alahai best nya merata rata cheqna berjalan..smabil keje smbil makan angin la ye...

    ReplyDelete
  3. Tiara beach ??

    selamat mandi eh.. berkursus!!

    ReplyDelete
  4. insyaAllah selamat..=)

    nnt i rindu i contact u yer???hehe
    paling suke ngn sliper jepun tu...hahaha,walau dimana jua anda berada,selipar tu la yg paling selesa skali...

    ReplyDelete
  5. selamat berkursus cheqna, wow! sempat la mandi laut....bakar kulit, wohoho...

    ReplyDelete
  6. SELAMAT PERGI & KEMBALI...

    **KT KEMAMAN NI BARU JE HBS PEKAN BUDAYA SABTU BRU2 NI... DATUK SHABERY CHIK MRI RESMI..

    TP GERAI2 JUALAN2 TU ADA LAGIK LA SMPAI SKARANG.

    ReplyDelete
  7. semoga selamat pergi & selamat kembali..sampaikan salam akak kat org² kampung ye, hehehe..dah lame tak balik PD benonye..

    ReplyDelete
  8. kursus memang syiok woooo... makan hangin sakan nampak...

    ReplyDelete
  9. Patut la sepi, g kursus rupanya..moga selamat pergi & balik ye cheqna..

    ReplyDelete
  10. selamat berkursus cheq na dan berhati -hati bila dah sampai kat sana.

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~