May 15, 2011

seminar bmw @ primula beach resort

assalamualaikum
tadi dari pagi sampai petang cheqna berada di Primula Beach Resort...menghadiri seminar BMW...ouh..bukan seminar pasal kete BMW ye tapi seminar Bijak mengurus wang...
memang besh r seminar ni..free je pun...makan minum ditanggung....cheqna siap dapat hadiah lagi...sebab berjaya jawab kuiz secara spontan...hehehehehe...ape hadiahnya????hadiahnya ialah pergi ke mana2 yang cheqna suka dengan tanggungan sendiri...hahahahaha..tak de lah...hadiahnya ialah kalkulator kecik tu...senang nak uruskan wang keluar nanti...hahahahahahaha
seminar ni dikendalikan oleh SIDC...ala..lupa la plak nama penuhnya...malas nak g amik lam kete....penceramahnya hensem tau...sebaya ngan cheqna...bujang lagi....kalau tak mengingatkan cincin di jari harusku menggatal tadi...hehehehehe....tak dela...EPH aka Encik tunang..sila jangan pelangkung tunang awak yang sengal ni ye.....=)
bagus seminar ni..banyak yang diperoleh terutamanya tentang pengurusan kewangan la.....bagi yang bujang macam cheqna memang tersangat bagus r g seminar ni...boleh kita belajar camana caranya nak merancang kewangan dengan baik......bagi yang dah kahwin n ada anak pun bagus gak...pendek kata memang bagus la....
dah hampir kul 10 ni....cheqna haruslah beradu dulu..well...ngobok kunyit kan....errr....ngobok kunyit tu adalah sejenis burung yang tidur awal okiesh....bebudak opis yang bagi title tu ke cheqna.....sebab cheqna jenis tidur awal....so...nite semua....moga mimpi indah...bai bai bai bai

No comments:

Post a Comment

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~