May 16, 2011

~ makan leher ayam nanti bersanding kepala teleng yam..~

ayam...bermacam ayam...bla bla..
makan leher ayam nasi bersanding kepala teleng yam......
err..mesti pernah dengar kan lagu ayam ni....ala yang jalil hamid nyanyi tu.....
 persoalannya..betul ke??????kalau betul..alamak.....cheqna memang suka makan leher ayam ni....bahasa cheqna disebut sebagai tekok ayang...padang doh la....teleng dohla....cheqna memang suka makan mende alah ni.....setiap pagi rabu kan ada paso minggu belakang opis ni....kompem dak2 ni akan beli leher ayam..vontot ayam..pedal dan hati..yang 3 ni cheqna tak makan...
tapi leher ayam memang cheqna makan...kalau dalam gulai/kari tu lagi sedap.....memang cheqna akan cari r leher ayam.....alahai....kena adjust leher r nanti ...hehehehehehehe
sedap weh leher ayam wehhhhhhhhhhhhh

10 comments:

  1. saya suke cenconot goreng, pok pek pok pek, itu la saya, hahahaa....
    cheqna! miss u too, muahss..

    ReplyDelete
  2. leher ayam setapp...

    nik dulu selalu makan la pedal la...ponggek ayam la... leher ayam la...

    tapi sejak dah tua ni (tua ke?..kihkihkih)....dahtak makan..sebab dah meningkat kesedaran tentang kebersihan..diorang yang meniaga ni lagi2 kat KL..jarang nak dapat yang bersih.. heee.. jadinya kalau nak jugak..beli dan masak sendiri.....baru puas hati...



    mek suka makan kaki ayam..buat sup..sedaaappp

    ReplyDelete
  3. saya pulak suka kaki ayam...kalau buat sup, perghhhh!!

    ReplyDelete
  4. erm masa bersanding hari tu kepala ajee tak teleng pon.. hehe sah2 takleh pakai... hihi

    ReplyDelete
  5. alaaa makan ajer... agak2 rasa nak teleng masa sanding tu, lentok kan terus kepala tu kat bahu cik abg... huhu

    romantik jadiknya... :)

    ReplyDelete
  6. queen
    tau takpe...
    err..tua ke??
    lalalalala

    ReplyDelete
  7. wahida
    ramai yang suka..cheqna makan gak tapi tak la banyak sangat....

    ReplyDelete
  8. ajee
    ooo suka gak erk??????
    kalau tak teleng tak pe r

    ReplyDelete
  9. MLD
    auww
    tetiba rasa cam teromantik la plak...
    hahaha

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~