May 24, 2011

~ kenangan di Langkawi~

assalamualaikum
kali ni kita masih dalam segmen mengimbas kenangan..perghhh cheqna..ko berangan ke???ehh mana ada...saje nak flashback kenangan dolu2...yang boleh membuatkan ku tersenyum sendirian.....
so apa lagi...meh kita imbas2 meh...kali ni kenangan di langkawi.amboi cik temah..jalan sakan ko ye...hehehehe ni masa kena g kursus la..tahun 2009..

kat dalam feri..ngan wani...masa ni kami nak kena kursus kat langkawi..hotel Eagle Bay...ekceli ni kali kedua cheqna kursus kat Eagle Bay ni...masa ni kami berempat..wani (setiu) kak oya (kuala trg), cheqna dan cikyus(skang kat Jerantut)..dulu satu opis ngan cheqna...

kursus pra penilaian psikologi kes 16-20 Mac 2009..ni ngan kak oya....nilah keje kak oya...dimana saja tetap bergambor...ahahahaha...cheqna ikut je...kang kalu tak bergambo majuk plak orang tua ni....perghhh kak oya tak baca blog ni takpe....muahahahahahahaha

pertandingan lengan besar..korang tak de kan???lalalala...kak zura..skang kat lembaga kaunselor kalu tak silap..kak oya..cheqna n wani...dalam pertandingan ni sah2 kak oya kalah...hahahahaha...abaikan mamat kat belakang tu...

kakiku yang seakan menari....sambil berkursus sambil berjalan2..habis kursus petang2 memang kami akan berjalan2 la...with kak oya...kami berempat berjalan2 meround langkawi..eceh..macam habis di roundnya... seronok sebab geng2 kepala sengal gak..happening je manjang

cantikkan gambo ni??cheqna yang snap weh..tak rancang pun...tetiba je bila dah snap n tengok balik..wah ada bakat jadi photoghraper ni...muahahaha...ok ok...masuk bangkul angkat sendiri tu pun kalau larat r..

ladies...ni masa nak kuar jenjalan gak...kat lobi hotel....tak dirancang semua pakai hitam....besh plak kenangan ni...kalau semua PPsi Trg pergi lagi havoc....

kami...dan..inilah kami....wakil dari terengganu yang pergi kursus tu...pra penilaian psikologi kes 16-20 Mac 2009..ni siri pertama...siri kedua cheqna g jugak...kat shah alam..ala yang cheqna solat maghrib rakaat kedua berhenti terus g bilik air tu sebab baru sedo tak amik wudhuk lagi tu....lalalalalalala
tahun 2011..cheqna baru menghadiri 4 hari kursus..lagi 3 hari nak cukupkan 7 hari.....kursus o kursus...kalau awal2 keje dulu...tak nyempat dok opis...kusus je manjang..skang???hurmmmmm
ok...sehingga bertemu lagi di segmen mengimbas kenangan bersama cheqna....
daaaaaa

16 comments:

  1. smpai skag msih blom ejakkn kaki ke langkawi...asik tgk gmbo org je..cdey.(yela,org g jln2 ko xde..cmne nk g??)..

    hah??!!!cheqna x amk wuduk???msti dlm kepala ingt dh tayammum kot..lupe plak mlysia ni byk air...

    ReplyDelete
  2. dah 3 kali gi langkawi tu..mmg best...
    tunggu airasia ade tiket murah baru nak gi lagi...

    ReplyDelete
  3. seronok kan klu mengimbas kenangan2 masa lalu.. boleh tergelak sorang2 dibuatnya.. hehe

    ReplyDelete
  4. docmuda
    nanti honeymoon pergi erk???
    hehehehehe
    baca r n3 tu kalau nak tahu nape cheqna lupa amik wuduk..hehehehe

    ReplyDelete
  5. ainnoraini
    besh kan??
    cheqna ni nak g bila dok tau...hehehehe

    ReplyDelete
  6. Lia
    betul tu
    kenangan lama2 ni sekalipun pahit amat manis untuk dikenang=)

    ReplyDelete
  7. Kalau mama masuk pertandingan lengan besar tu, mesti mama yang menang... :)

    ReplyDelete
  8. mama
    eh...cheqna kompem menang..hahahaha

    ReplyDelete
  9. emm bestnya... yana ni langkawi pn lum jejak :(

    ReplyDelete
  10. salam kenal,

    cik ina tak sempat masuk pertandingan lengan besar, selau tangkap gambar cover tung lengan.

    ReplyDelete
  11. cik ina dodo cheng
    cheqna memang tak kaver2 dah
    hehehehe
    gambo tu kebetulan menggayakan lengan tak rancang pun..hehehehe

    ReplyDelete
  12. hi, salam kenal kembali :)

    best gi langkawi. gi sekali rasa nak gi lagi..tak puas

    ReplyDelete
  13. gee ryder
    memang tak puas g langkawi ni...
    jom jom kita pergi lagi

    ReplyDelete
  14. seminggu lagi akan ke langkawi kali ke dua... yihhaaaa!!!!

    ReplyDelete
  15. nm02
    saje je tau mau kasi diriku jeleh
    huhuhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~