May 11, 2011

~ Karam Singh Walia kat majlis cheqna????mengarutla...~

assalamualaikum
masih lagi berkisar tentang majlis pada 1 Mei baru2 ni...untuk makluman majlis tu cheqna hanya jemput kaum kuarga dan kawan terdekat sahaja....so bebudak opis yang rapat ngan cheqna semuanya hadir kecuali silinda...

ni masa dah nak balik...dari kiri Iwan dan isteri Ila..Faridah..cheqna..wani..haji mez( ala..yang always songlap pen tu) dan nisa...
yang beshnya masa linda ni bukak fb hari rabu ke khamis erk..wani punya suami upload la gambo.....sekali boleh linda tanya
"kak na...karam singh walia g jugak ke majlis kak na??"
"hah!!! cheqna ni terkejut...bila Lin tunjuk sape yang dimaksudkan...golek kami suka...
haji mez hanya senyum je.....dia memang cam gitu....kami2 ni kata la pape pun...dia gelak je....haji mez pernah kata...kat opis je boleh bergalok2 bersuka ria...bila balik umah senyap je...orang umah dia nurse...keje shift...haji mez ada anak..sorang sahaja..anak pompuan..skang kat Jepun...jadi ngan kami2 ni jela dia boleh suka2..... 
tak pepasal dapat nama KSW...ekceli..mereka2 ni ada pogram..lepas habis pogram terus g majlis cheqna...tu pasal masih dalam uniform..hahahahaha
amalan kami....gurau2 jugak...sebelum balik keje...mohon maaf kot2 ada hati yang terluka......

8 comments:

  1. hero yg sorang tu ke...karam sigh walia....

    ReplyDelete
  2. hamizah
    kak...
    oloh..hok pakai vest tu la...
    bebudak ni memang wehi khenak ke ye...=)

    ReplyDelete
  3. ainnoraini
    hero ada 2 orang tu....
    yang pasti KSW yang dimaksudkan bukan mamat yang pakai baju kuning r =)

    ReplyDelete
  4. ~ asha~
    tang mana hok sama tu kak sha???
    hehehehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~