May 15, 2011

~ cheqna yang tamak habola...eh tamak haloba lah...~

assalamualaikum....
yuhhhhhhhuuuuuuuuuuu
sihat ke??????
minggu ni cheqna stress...geram...sebab komputer kat bilik ni wat hal....sakit jari jemariku yang runcing ini... perghhh statement penuh perasaanggggg....tapi betul sakit jari cheqna sebab menekan keyboard komputer opis.........
sudahnya dua2 cheqna on...ekceli keyboard komputer opis ada huruf2 nya rosak...seperti huruf O nombor 9 huruf L noktah...memang susah r nak wat keje kan kan kan....jadinya cheqna angkut le lappy cheqna datang opis...nak wat camana...terpaksa....tapi dua2 cheqna on...memang tamak habola tul cheqna ni....hahahaha yela...dah taip2 surat kena print...lappy cheqna tak leh nak print terus...kang kena install itulah inilah...senang save lam pendrive n print je guna komputer opis...thats y bukak dua2....hehehehe...tak tamak kan????
lalalalalalalalalalala

8 comments:

  1. xpelah tamak habola sekali skala... nok wat senang kije....

    ReplyDelete
  2. takper cheqna... janji keje siap.... hehehe

    rasa2 PC opis tu dah bole masuk muzium kot.. jgn mara.. hehe
    mintak ler dgn bos PC baru, flatscreen tu... :)

    ReplyDelete
  3. habola..bola...bola...

    ok la tu ..kalu nk beli baru lambt proses..so ok jgk habola pun....
    asalkan x nyusahkan org lain..kan..kan...

    ReplyDelete
  4. cikdah
    nyusah ke juruteknik kmpter r
    susah weh x dop keyboard ni

    ReplyDelete
  5. cheqna kan rajin gile sebab tu la pc dengan lappy sama2 bukak.. hihi

    ReplyDelete
  6. ajee
    giler pun dok rajin macam cheqna kan kan kan??

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~