May 22, 2011

~ camana erk????nak kata malu..tak la malu sangat~

assalamualaikum..
kali ni bukan nak tayang ngat muka cheqna yang gebu ni tapi ada sesuatu yang cheqna nak tanya pendapatan anda semua......

nampak tak apa yang patutnya dinampak????ape punya bahasa ni????arghh gasak.....ekceli cheqna nak tanya....boleh ke nak hilangkan bulu2 halus di atas bibir cheqna tu?????
hari tu masa tunang...kan adik cheqna yang tacap2 muka cheqna ni...dia nak cukur...sebab dia geram tengok bulu2 itu.....macam misai r.....nape erk???ke cheqna ni hormon lelaki banyak sangat lam badan???huhuhuhu tak de la mengganggu sangat...tapi kadang2 segan gok bila ramai yang tegur....huhuhuhu
anda ada pape cadangan ke???????sila sila sila.....

12 comments:

  1. me tak cukur cheqna, me wat threading....buang bulu tu harus kan cheqna?

    ReplyDelete
  2. rasanya kalau bulu atas bibir tu da sampai boeh menyerupai misai lelaki, memang kene buang tapi tak pasti apa hukum nya. cheqna kene rujuk yg pakar la. lepas tu share ek. hihi

    ReplyDelete
  3. hhmm...bia je,leh jd tarikan tu..skali tgk x ckup..msti org akan pndang 2x nnt...(ckp la ktrunan arab..hehe)

    ReplyDelete
  4. Spek cantik..bab bulu tanya pakar tanpa bisnes, kalau pakar bisnes jual ubat, dia kata harus..

    ReplyDelete
  5. eMMe
    takut makin banyak je...mati r cheqna..jantina diragui

    ReplyDelete
  6. ajee
    nanti r chqna tanya pada yang pakar hehehe

    ReplyDelete
  7. doc muda
    keturunan arab ke??terak jah beraso..hahaha

    ReplyDelete
  8. zeqzeq
    aha kan..tanya yang berbisnes memang harus..

    ReplyDelete
  9. salam cheqna.. yang hana pernah tahu, kurangkan banyak makan telur ayam..sb leh effect hormon..dan menyumbang kepada bulu2 halus nih..Wallahualam..apa pon, cheqna comei je mcm tu :)

    ReplyDelete
  10. hana
    cheqna suka makan telur ayam huhuhuhu...
    comel ke???hehehehe

    ReplyDelete
  11. cheqna jangan cukur, nanti makin banyak. treading ok kut. takpon wax..nanti tumbuh makin sikit

    ReplyDelete
  12. mrs spicy
    nanti akan difikirkan...
    nway thanks =)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~