May 23, 2011

~ cadangnya mau berjalan2...tapi kemana ye??~

assalamualaikum
setelah mengharungi pelbagai perkara dalam hidup..kekadang terasa ingin bercuti...membawa diri yang terlara ini...perghhhh..pang diri sendiri jap..lara la sangat....ngeeee tapi memang pun rasa sangat nak g bercuti... 
 besh kan pemandangan ini??ni kat Perlis...tahun bila erk..2010 kot..masa ni saje2 g jenjalan sambil2 g nganto adik bongsu cheqna kat U dia....ni kat area2 brasmana hotel kot..lupa r..cantikkan view ni???

motif???nampak tak signboard padang besar tu???hehehehe..kang korang tak caya plak cheqna dah sampai padang besar..cheqna tak propa ok...perghh bajet artis la plop..guna ayat2 propa ni....hahahahaha....
ni kat dalam gua kelam...masa ni ma cheqna memang sangat2 takut kesian plak...ma takut sebab gelap satu hal...pahtu kan lalu atas macam jambatan...ma takut jambatan tu putus....huhuhuhu..kesian plak ma cheqna ni..tak sempat habis lalu gua ni ma patah balik...kesian plak...dah ma takut nak wat camana kan???
erm....cheqna nak g bercuti ni..tapi tak tahu kemana...ala..dalam malaysia la...tak mo luar negara...ongkosnya nggak ada buk...hahahahaha..ada cadangan?????ouh..bukan nak bercuti ngan encik tunang ye....tapi ngan ma cheqna la...bertunang bukan lesen boleh kesana kemari  sesuka hati ye...sila betulkan pemikiran anda..=)
cepat...sila cadangkan tempat yang menarik tertarik...sekian terima kasih..=)

16 comments:

  1. wahhh...Perlis tue kampung husz tuee..hehehe..dah sampai yee? datang la lagi perlis..hehehe =)

    ReplyDelete
  2. meh jenjalan kat penang ni..banyak tmpat2 menraik..makanan pon hebat :P

    ReplyDelete
  3. Cameron kot....tempat2 yg sejuk, tak suke tempat gelap2, hehehe...

    ReplyDelete
  4. msti cheqna dah rambang matakn??nasibla...dri 4mata,kne tmbah lg 2 mata..hehe

    hhmm...bg doc muda..bjln ngn fmly ni..rsenye lbh baik g kt tmpat2 yg kte bleh lakukn aktvti bersama2..
    dssbkb ma cheqna takot gelap..ap kte g tmpat2 yg ada byk lmpu cntik2 plak??leh amk gmbar byk2..

    ReplyDelete
  5. cheqna, ai mmg lama teringin nak masuk gua kelam. orang kata menarik... seram... betul ker

    ReplyDelete
  6. Cadangan terbaik boleh dapat hadiah ker he3...

    ReplyDelete
  7. sama la rasa nak sgt pergi bercuti tenangkan minda tapi tuntutan kerja menghalang pula huhu

    ReplyDelete
  8. lalink7
    dah 3 kali cheqna ke sana
    insyaallah kalau diberi peluang pasti akan sampai lagi

    ReplyDelete
  9. hana faza
    cheqna dah sampai penang 2 ke 3 kali erk....
    insyaallah kalau cheqna nak g cheqna cari hana ye =)

    ReplyDelete
  10. eMMe
    dah sampai dah cameron...
    memang sejuk..=)

    ReplyDelete
  11. wahida
    dah 2 kali sampai sana..
    tapi memang nak pergi lagi hehehehe

    ReplyDelete
  12. docmuda
    nok g indon r...
    tapi kena tunggu docmuda support r..lalalalala

    ReplyDelete
  13. NM02
    cheqna tak rasa seram pun..
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  14. mankuchai

    ada..pelancongan bersama cheqna yang abang man taja sendiri boleh???

    ReplyDelete
  15. qemaishak
    bereskan keje dulu...nanti baru besh g cuti..tak perlu fikir hal keje
    hehehe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~