Mar 1, 2011

~ ini adalah kali pertama~




pernah lihat situasi ini????x mo cakap banyak...mujur tak gantung planner je...hahahahahaha
errr...cheqna dah mintak izin ngan tuan dia ok..ni bukan nak pedajalkan kawan cheqna
excited sebab cheqna first time nampak org gantung kalendar cam gini lam kete..














10 comments:

  1. bijok gok cheqna, senang kalu ada gitu gini buleh tanda lalu di kalendar ;)

    ReplyDelete
  2. tu maknanya kawan cheqna tu sentiasa mengingati mase-masa yang berlalu ..ahax...yeke? huhuhu

    ReplyDelete
  3. hahaa...gantung kalender dlm kete...siyes melucu kan...belasah jela..

    ReplyDelete
  4. hm, masa keje kat johor dulu, driver ada letak calendar kat dalam kreta tp x der arr gantung kat cermin tu, letak kat tepi stereng jerk.. tu pon calendar kecik jerk.. :)

    ReplyDelete
  5. selamat ptg cheqna...
    kak ain baru fist time tengok ni...kalau kak ain gantung kat rumah jer..

    ReplyDelete
  6. Idea bguz..belakang satu, senang org belakang buka cerita

    ReplyDelete
  7. pertama kali dengar nie org gantung kelendar dalam kereta.hehehe....

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~