Mar 1, 2011

~ ditakdir kita bersama~

tak pasti siapa yang tersentuh
bila terserempak tempat kita bertemu dulu
adakah ku yang khayal kehadiranmu
atau sememangnya kau disini
kedatangan ku ini sekadar menyisip suasana
dan bukan untukmu semula

mungkinkah siapa yang bersalah
tertanya tanya siapakah yang lebih dulu setia
hanya pandai berjanji sewenang wenang
untuk semalam dan hari esok
tapi engkau terlupa engkau yang terlalu kecewa
sehingga berhari disitu

pedih melihat engkau begini
penawar tidak berguna lagi
sedih sekilasnya engkau pun menoleh aku
hanya duka yang tergambar
kau menyesali tingkahmu tinggalkanku diwaktu senangmu

simpati jiwa bukannya alasan
kala mata kita bertentangan
ku sedari aku pun begitu
merindui belaian kasihmu
sedari dulu andai pasti
ditakdir kita bersama

kakiku punya nota : melayan lagu ini buat masa skang.....hehehehehehehe..mac rahayu yang nyanyi..lagu lama dah ni....

2 comments:

  1. Dah tak ingat temponya nak nyanyi lagu tu...

    ReplyDelete
  2. mcm best jer...
    nnt kak ain cari lagu ni ye...kat youtube...nak jugak dgr...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~